Din 2003 presedinte al grupului Bugatti este fostul bancher si pilot de curse Thomas Bscher. El a recunoscut recent ca atunci cand a preluat conducerea grupului s-a confruntat cu peste 600 de conflicte tehnice in designul masinii. Sub conducerea lui compania a trebuit sa rezolve numeroase probleme, intre care supraincingerea motorului si probleme de stabilitate aparute la viteze foarte mari. Iar activitatea a fost una dificila, in conditiile in care grupul a tinut la promisiunile anterioare cu privire la cei 1.000 de cai- putere si la viteza de 400 de kilometri pe ora. Si datele tehnice ale modelului depasesc toate recordurile in materie. Astfel, bolidul are nevoie de doar 2,5 secunde pentru a accelera de la 0 la 100 km/h si de 17 secunde pentru a ajunge de la 0 la 300 km/h. Desi consumul de carburant e urias, in medie 24 de litri la 100 km, acest lucru nu are cum sa-i sperie pe bogatasii carora le e destinata masina. Pentru producerea unui singur autovehicul cinci tehnicieni de la fabrica din Molsheim lucreaza patru saptamani. Bugatti e parte a companiei Volkswagen, iar in pofida faptul ca detaliile financiare nu sunt puse pe tapet, se pare ca investitiile in proiect se plaseaza in jurul sumei de 300 de milioane de euro. De altfel, aceasta e suma pe care o va castiga Bugatti, daca-si va atinge planul de vanzari de 300 de bucati in urmatorii cinci ani. Bscher a precizat ca pana in prezent au fost comandate 30 de masini. Ba chiar unii clienti au comandat cate doua bucati – una “de sacrificiu”, pentru condus, iar alta – ca piesa de colectie.