„Regiunea Bucureşti-Ilfov a fost tot timpul, cel puţin în ultimii 20 de ani, subfinanţată, în ceea ce privesc investiţiile în infrastructură. Orice investiţie în infrastructura mare aduce cu sine o dezvoltare economică şi creşterea calităţii vieţii locuitorilor, pentru că oamenii pot începe să folosească transportul în comun, cum ar fi metroul”, a spus Thuma la dezbaterea „Infrastructura şi mobilitatea în regiunea Bucureşti-Ilfov. Interconectarea Bucureştiului cu infrastructura rutieră naţională”, potrivit news.ro.
Șeful PNL Ilfov a acuzat USR că atunci când a avut Ministerul Transporturilor investiţiile în Ilfov au fost blocate, făcând trimitere la metroul spre aeroport.
„Din păcate, guvernarea USR, în care au avut ministerul Transporturilor, a fost nocivă pentru noi pentru că au blocat investiţiile în Ilfov, în metroul spre aeroport, dar acum am depăşit acest moment şi suntem în linie dreaptă”, a mai spus Thuma, care acum este și președinte interimar al PNL București.
Hubert Thuma a susținut că metroul va fi extins în Ilfov, dar nu a spus și când ar putea să se întâmple acest lucru. Libertatea l-a contactat pentru precizări suplimentare, dar președintele CJ Ilfov nu a răspuns solicitărilor.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro
Gandalf_the_Grey • 06.06.2023, 22:38
Există o linie de cale ferată, funcțională, care poate fi modernizată și poate satisface nevoile de tranzit Aeroport - Gara de Nord de unde se poate lua metroul. Linia de metrou spre Aeroport va bloca iar Bucureștiul pentru ani de zile (cine crede în graficele prezentate de PDSLMR?) și va spori haosul fără un beneficiu pe măsură. Așadar Ministrul USR al transporturilor, mazilit de hoții de la putere, a avut dreptate să „o lase pe altădată” ca investiție neprioritară. Dar „aștilalții” au de completat niște „fonduri”, că se tem că nu mai prind altele, nu?
Ando22 • 06.06.2023, 20:40
"in ceea ce privesc investițiile". Analfabeții ne conduc, ca și înainte de 1989.