MENIU CAUTĂ
, de Daniel Ionașcu

VIDEO | Motorola ironizează un filmuleț în care Samsung face bășcălie de Apple

Distribuie

Producătorul de smartphone-uri Motorola, companie controlată acum de către chinezii de la Lenovo, ironizează o reclamă realizată de către Samsung, în care grupul coreean înțeapă Apple, scrie Mashable.

Ca să o luăm cu începutul, reclama Samsung prezintă un fan iPhone care se maturizează și își dă seama că smartphone-ul Apple nu mai corespunde nevoilor lui, după ce gigantul american a renunțat la mufa audio sau nu avea rezistență la apă.

În clipul Samsung, după ce respectivul fan stă prin ploaie la cozile de la lansarea iPhone, iubita acestuia îi prezintă smartphone-ul ei, respectiv un Samsung Galaxy Note, care mai are și stylus între altele. Clipul este intitulat ”Growing up” (”Crescând” – n.r.).

Ei bine, Motorola a venit cu propria versiune. În reclama sa, numită ”Up-upgrade” (”Supra-upgrade-ul” – n.r.), Motorola prezintă un tânăr afro-american care seamănă cu cel din reclama Samsung. Acesta are un smartphone Samsung Galaxy Note 8 pe care vrea să îi arate iubitei ceva.

Dar ce să vezi? Aceasta scoate un Moto Z, pe care ”lipește” un Moto-mod cu proiector, și amândoi încep să privească imaginile pe un perete. Evident, proprietarul Samsungului este cam ”bosumflat”…

Moto Mod-urile și smartphone-ul modular

Moto-mod reprezintă o serie de accesorii care se conectează la smartphone pe partea din spate a acestuia cu ajutorul a doi conectori. Aceste accesorii pur și simplu rămân conectate magnetic și interacționează direct cu software-ul telefonului. Practic, Motorola a realizat cu ajutorul acestora smartphone-uri modulare.

Între Moto-mod-urile disponibile se află unele cu baterie suplimentară, care încarcă smartphone-ul, altele cu difuzoare JBL pentru o calitate audio mai mare sau unele cu o cameră foto dezvoltată de către Polaroid.

Mod-ul cu proiector este realizat chiar de către Lenovo.

Citește mai multe despre Apple, Lenovo, Moto Z, Motorola, Samsung și Samsung Galaxy Note 8 pe Libertatea.

Comentarii