Mergi direct la conținut »
UPDATE / Toate serviciile Orange au revenit la normal. Ce trebuie să faci, dacă încă ai probleme
Tehnologie Libertatea > Ştiri > Tehnologie > UPDATE / Toate serviciile Orange au revenit la normal. Ce trebuie să faci, dacă încă ai probleme

UPDATE / Toate serviciile Orange au revenit la normal. Ce trebuie să faci, dacă încă ai probleme

Rețeaua de telefonie mobilă Orange a picat, miercuri după-amiază, în București și în mai multe localități din țară. O parte dintre clienții companiei nu au putu folosi serviciile de voce și date, și nici aplicațiile mobile. În plus, nici pagina de internet a companiei nu a funcționat. Orange a confirmat disfuncționalitățile și a anunțat că lucrează la remedierea defecțiunilor apărute în rețea.

De Dragoș Tănase, Mihai Niculescu,

UPDATE – ora 19.20: Orange a revenit cu un nou mesaj, prin care îi asigură pe abonații săi că toate serviciile au revenit la normal și le spune ce să facă celor care încă întâmpină probleme, mulțumindu-le tuturor pentru răbdare și înțelegere.

„Serviciile de voce, date, precum și aplicațiile Orange funcționează în parametri normali. Le recomandăm celor care încă întâmpină probleme să închidă și să redeschidă telefonul. Mulțumim tuturor pentru răbdare și înțelegere”, este mesajul companiei Orange, pe Facebook.

UPDATE – ora 18.20: Orange a revenit, tot pe pagina de Facebook a companiei, cu noi detalii în legătură cu probleme tehnice care au avut loc astăzi. Problemele în rețeaua Orange au început în jurul orelor 15 și se mențin și la această oră. Compania a anunțat că se lucrează la remedierea defecțiunilor care ar fi provocate de „secționarea multiplă în rețeaua de fibră optică”.

„Au fost identificate trei secționări ale rețelei de fibră optică în județele Bistrița-Năsăud, Brașov și Mehedinți. Două dintre secționări au fost simultane. Tehnicienii noștri au reușit să remedieze avaria cauzată de prima secționare și sunt în continuare pe teren. Serviciile încep să revină gradual la parametri normali de funcționare.”

Anterior, a transmis un mesaj prin care preciza care sunt cauzele problemelor tehnice întâmpinate astăzi.

„Salut, momentan, o parte dintre clienții noștri întâmpină dificultați în accesarea serviciilor de voce și date, precum și a aplicațiilor Orange. Această situație se manifestă ca urmare a secționarii multiple în rețeaua de fibră optică. Colegii noștri din departamentul Tehnic lucrează deja la remedierea problemei. Ne cerem scuze pentru neplăceri și iți mulțumim pentru intelegere. Revenim imediat ce avem noutați”, a anunțat Orange, tot pe Facebook.

Orange, una din cele mai mari companii de telecomunicații din România, are în țară aproape 11 milioane de clienți, potrivit datelor furnizate de companie în februarie 2019. Concret, la 31 decembrie 2018, Orange România oferea servicii mobile, fixe şi TV pentru 10.762.100 de clienţi.

Cifra de afaceri a Orange România a crescut cu 1,8% în trimestrul patru al anului trecut, la 292 de milioane de euro, iar afacerile totale au ajuns în 2018 la 1,125 miliarde de euro, susţinute de evoluţia pozitivă a serviciilor fix-mobil şi consumul de date mobile.


Citește și: VIDEO | Candidaţii PSD la europarlamentare, faţă în faţă cu electoratul fidel: „Crema noastră, mândria noastră!”. Pensionari şi elevi de liceu, aduşi să susţină cu aplauze partidul


 

Close
Închide
  Close