Nu mai putin de 50 de invitati canini insotiti de 250 de iubitori de animale au luat cu asalt un club de noapte din Boston pentru a-l sarbatori pe Mickey, un Boston Terrier, la implinirea venerabilei varste de 13 ani, informeaza Reuters. Sponsorizate de marile companii din domeniul produselor pentru animale, petrecerile pentru caini fac deja parte din viata mondena americana. Organizatorii petrecerii lui Mickey au pregatit meniuri speciale din produse naturale, dietetice, cocktailuri din supa de pui si sucuri de sfecla.
In ciuda costurilor extrem de ridicate, iubitorii de animale americani se intrec in a le serba ziua de nastere patrupedelor, in cadre mai mult decat selecte si fastuoase. Si cum la petrecerea lui Mickey au venit nu mai putin de 50 de invitati canini, meniul a fost unui variat in functie de dietele fiecarui animal. Astfel, pe un fundal sonor asigurat de un DJ specializat in preferintele muzicale ale invitatilor, patrupedele au putut servi absolut orice, de la mancarea din carne naturala, gustarile dietetice si pana la iarba sintetica, buna pentru digestie.
Lasati de capul lor, in timp ce stapanii socializau intr-o alta incapere, serviti cu promptitudine de o armata de ospatari, cainii au mancat pe nerasuflate, delectandu-se apoi cu diferitele cocktailuri din supa de pui si sucurile de sfecla.
3.000$, o sticla de parfum canin
Cum la un astfel de eveniment monden, destinat strangerii de fonduri pentru animale, participantii nu pot veni imbracati oricum, stapanii patrupedelor s-au intrecut in a-si imbraca si parfuma cainii dupa ultima moda.
Daca preturile la mancare se invart in jurul sumei de 11$ kilogramul, la capitolul vestimentatie, numai o jacheta pentru caine costa 540 de dolari. Si asta daca nu cumva este produsa de Gucci, pentru ca produsele care poarta marca designerului italian costa pana la 2.655 de dolari, iar bijuteriile canine peste 90$.
La capitolul parfumuri de sezon pentru caini, producatorul francez Les Pooch a lansat pe piata o sticluta care costa nu mai putin de 3.000 de dolari.