„Se va ajunge la un efect în cascadă, cu anularea unor chartere. De exemplu, s-a anulat cursa București – Baia Mare, care trebuie să ducă la Baia Mare și piloții pentru două chartere spre Antalya. Cum piloții nu vor mai ajunge la Baia Mare, e posibil ca nici charterele turistice din Baia Mare să nu mai plece”, a explicat pilotul.

În ceea ce privește situația de la TAROM, Osiceanu a declarat că piloții și secunzii cer salarii mai mari, având venituri la nivelul celor din 2007.

El a precizat că un pilot al companiei aeriene poate avea salariu de 4.500 de euro/lună, în condițiile în care la majoritatea companiilor private veniturile sunt de circa 10.000 de euro/lună.

Mai multe curse TAROM au fost anulate luni dimineață, „din cauza indisponibilităţii temporare a membrilor echipajului de zbor”.

Ministrul transporturilor, Sorin Grindeanu, a transmis că a solicitat managementului TAROM să ia urgent măsuri.


Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro

Google News Urmărește-ne pe Google News Abonați-vă la canalul Libertatea de WhatsApp pentru a fi la curent cu ultimele informații
Comentarii (1)

1Gin 08.07.2024, 16:46

Cum au făcut ei buba toți deodată! Și cum o să le treacă când apare bănuțu

Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.