„Se va ajunge la un efect în cascadă, cu anularea unor chartere. De exemplu, s-a anulat cursa București – Baia Mare, care trebuie să ducă la Baia Mare și piloții pentru două chartere spre Antalya. Cum piloții nu vor mai ajunge la Baia Mare, e posibil ca nici charterele turistice din Baia Mare să nu mai plece”, a explicat pilotul.
În ceea ce privește situația de la TAROM, Osiceanu a declarat că piloții și secunzii cer salarii mai mari, având venituri la nivelul celor din 2007.
El a precizat că un pilot al companiei aeriene poate avea salariu de 4.500 de euro/lună, în condițiile în care la majoritatea companiilor private veniturile sunt de circa 10.000 de euro/lună.
Mai multe curse TAROM au fost anulate luni dimineață, „din cauza indisponibilităţii temporare a membrilor echipajului de zbor”.
Ministrul transporturilor, Sorin Grindeanu, a transmis că a solicitat managementului TAROM să ia urgent măsuri.
Vezi rezultatele alegerilor prezidențiale – turul 1 și află când este turul al doilea al votului pentru președinție!
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro
1Gin • 08.07.2024, 16:46
Cum au făcut ei buba toți deodată! Și cum o să le treacă când apare bănuțu