MENIU CAUTĂ
24 Noi. 2016 17:17 , de Miruna Darcovici

Rochii pentru Revelion de Black Friday 2016. Ce ținute poți cumpăra la preț redus

Distribuie

Se știe deja că românii cumpără de Black Friday 2016, în special produse electro-IT, precum televizoare, electrocasnice mici și frigidere, dar și telefoane mobile și mașini de spălat, potrivit unui studiu recent. Totuși, pentru că am intrat în sezonul rece, iar sărbătorile de iarnă se apropie cu pași repezi, doamnele și domnișoarele sunt interesate de îmbrăcăminte și, în special de ținute pentru Revelion. Noi am făcut o selecție cu rochii pentru Revelion de Black Friday 2016 din care poți alege.

Cele mai multe magazine cu produse de îmbrăcămine și încălțăminte au intrat și ele la Black Friday în ultimii ani. Unele dintre ele au printre oferte și rochii de Revelion de Black Friday 2016, pentru doamnele și domnișoarele care vor evite graba și aglomerația din magazine, din luna decembrie.

Rochii pentru Revelion de Black Friday 2016

Reducerile la ținutele pentru Revelion sunt tentante, iar rochiile sunt de diverse modele și culori, astfel că te poți asigura de pe acum pentru noaptea dintre ani.

Rochie pentru Revelion Answear

Missguided – Rochie: 199,90 LEI

Rochii pentru revelion de black friday 2016 Rochie pentru Revelion Dy Fashion

Rochie Bordo Mistery: 175 Lei

Cost transport 15 leirochii pentru revelion de black friday 2016 dyfashion

 

Rochie pentru Revelion Star Shiners

Rochie Artista Magnetic Look Red: 147,60 lei
Transport: 15 Lei

rochii pentru revelion de black friday 2016 starshiners.ro

Black Friday 2016 în România

Conform sondajului de Black Friday 2016, în topul preferințelor românilor pentru cumpărături se regăsesc cel mai frecvent televizoarele (41%), electrocasnicele mici (32%) și frigiderele (25%).

În același timp, telefoanele mobile și mașinile de spălat sunt următoarele două categorii de produse aflate pe listele de cumpărături pentru Black Friday, fiind amintite, pentru fiecare categorie, de câte 22% dintre cei intervievați cu privire la intenția de achiziție.

Totodată, numărul românilor care au auzit de reducerile din cadrul Black Friday, evenimentul anului în comerțul românesc, a ajuns anul acesta la 78% în rândul persoanelor cu vârste între 18 și 65 de ani, în creștere de la 71%, în 2015. Evenimentul prezintă o notorietate mai ridicată în rândul tinerilor (18 — 34 de ani) și a persoanelor din mediul urban.

Per total, datele sondajului arată că, în prezent, 43% dintre români au achiziționat cel puțin un produs dintr-un magazin online, în creștere de la 37%, în 2015.

Loading...
Comentarii