Unii cantăreţi s-au văzut nevoiţi să doarmă prin maşini, in mijlocul pustietăţii, şi să degere aşteptand să fie scoşi la liman de autorităţi. Montuga, Inna şi Play&Win, Deepcentral, Sophia şi Neylini au vrut să participe la un megaconcert organizat, marţi, în scop caritabil, la Brăila. Plecate devreme din Bucureşti, vedetele s-au văzut obligate să petreacă ore întregi pe drum, iar concertul a fost întârziat. Întoarcerea în Capitală a fost însă mai dificilă decât şi-au imaginat. Şi Dan Capatos a avut probleme, dar la Snagov, aproape de Bucureşti.
Inna – A ratat un concert
Ca să nu rămână înzăpeziţi, Inna şi Play&Win au înnoptat marţi la Brăila. Nu le-a folosit prea mult, pentru că miercuri au stat toată ziua pe drum, iar în Bucureşti au ajuns abia ieri, ratând astfel un concert la care trebuiau să participe.
Montuga – Şi-au petrecut noaptea în autobuz
Băieţii de la Montuga au avut cel mai mult de suferit pe drumul de întoarcere spre Bucureşti. Din cauza zăpezilor abundente, trupa a rămas blocată în apropierea unui sat din Brăila şi a înnoptat, miercuri spre joi, într-un autobuz, alături de alţi “sinistraţi”.
Capatos – A rămas «prizonier» la Snagov
Prima ninsoare a lunii decembrie l-a prins între nămeţii din Snagov pe moderatorul emisiunii “Un show păcătos”, Dan Capatos. Vedeta Antenei 1 a participat în calitate de invitat special la lansarea modelului Kia Soul în România. La eveniment, urma să fie prezentă şi asistenta sa, Bianca Drăguşanu, însă aceasta nu a mai putut ajunge în timp util, întrucât cu o noapte înainte a avut filmări până la 6 dimineaţa. Stratul destul de gros de zăpadă nu l-a împiedicat pe Capatos să dea mai multe ture la volanul bolidului. El a trebuit să se mulţumească însă doar cu atât şi să aştepte bunăvoinţa autorităţilor care aveau obligaţia să deszăpezească drumurile.
Deepcentral – N-au mai ajuns la filmare
Deepcentral ar fi trebuit să fie miercuri înapoi în Bucureşti pentru a filma o emisiune de Revelion. Băieţii nu au reuşit să ajungă la timp, ei rămânând blocaţi în mijlocul pustietăţii şi aşteptând să îi scoată autorităţile din troiene.
Neylini – A stat 16 ore în zăpadă
Neylini a petrecut mai mult de 16 ore în Slobozia, judeţul Ialomiţa, fiind blocată acolo în drumul de întoarcere spre Bucureşti. Plecase din Brăila înainte de miezul nopţii de marţi spre miercuri, iar în Bucureşti a ajuns abia ieri, la prânz.
Prietenii lui Oţil au salvat oamenii de sub nămeţi
Sute de oameni au rămas blocaţi, încă de marţi seara, pe E85, între Urziceni şi Buzău. Troienele au acoperit imediat maşinile, care au fost nevoite să se oprească, iar coloanele s-au întins pe câţiva kilometri. Abia miercuri seara, când viscolul s-a mai domolit, autorităţile au reuşit să îi salveze pe bieţii oameni.
Membrii clubului Extreme Adventure din Buzău, din care face parte şi Dani Oţil, au dat şi ei o mână de ajutor. Băieţii, organizatorii celei mai mari competiţii de off-road – Romanian Extreme Adventure -, au trecut prin troiene cu jeep-uri puternice şi ATV-uri cu şenile şi au salvat sute de oameni care îşi petrecuseră noaptea blocaţi în trafic, fără apă, fără mâncare ori fără carburanţi. Mulţi dintre ei au fost duşi în hanurile sau în căminele culturale din apropiere. Ieri, au fost scoase din nămeţi şi maşinile rămase blocate. Din păcate, hoţii nu au întârziat să apară, iar un şofer de camion şi-a găsit vehiculul jefuit.
Sute de persoane, salvate cu trenul
Sute de persoane au stat mai bine de 24 de ore blocate în zăpadă pe Drumul Naţional 25 Galaţi – Tecuci. Oamenii au îndurat frigul, foamea şi setea până ce, în noaptea de miercuri spre joi, autorităţile au reuşit să deblocheze calea ferată din apropierea şoselei şi au trimis acolo un tren care să-i “culeagă” pe sinistraţi. Jandarmii i-au ajutat pe cei blocaţi în zăpada înaltă de mai bine de jumătate de metru să ajungă de la maşini până în vagoane. Doar câţiva dintre aceştia au refuzat să îşi părăsească maşinile şi au rămas în nămeţi.
Demiteri la Compania de Drumuri
Ministrul transporturilor, Radu Berceanu (foto), i-a demis, miercuri pe Florin Dascălu şi pe Mihai Nica, ambii directori în cadrul Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale. Motivul disponibilizării acestora este haosul de pe drumuri provocat de condiţiile meteorologice.