Problemele privind serviciile RomTelecom continua sa-si gaseasca raspuns in paginile ziarului nostru. Orice nelamurire poate fi sesizata ziarului Libertatea, la numarul de telefon 203.08.49.
Radu Ivanescu, Bucuresti: Am inteles ca RomTelecom are un nou tip de abonament, mai ieftin. As vrea sa aflu si eu amanunte. Cat costa si cum se face trecerea la acest tip de abonament.
Raspuns: Pentru activarea unui abonament social, recent introdus de RomTelecom, se completeaza un formular-tip pe care il obtineti de la Oficiul Comercial al RomTelecom din raza caruia apartineti. Abonamentul se acorda incepand cu data de intai a lunii ulterioare depunerii formularului. Trecerea de la un tip de abonament la altul este gratuita. Acest tip de abonament are o valoare fixa, lunara, de 50.000 lei. Facilitatile oferite de acest abonament sunt restranse fata de celelalte tipuri: se poate primi un numar nelimitat de apeluri, dar nu se pot accesa decat serviciile netarifabile (961, 981, 955, 921, 930, numerele TelVerde).
Paulina Luca, str. Valea Lunga, nr. 7, Bucuresti: Pentru perioada septembrie-octombrie, factura de telefon a venit incarcata. Ne-a venit de plata o suma de 978.000 lei, fata de maximum 400.000 de lei, cat plateam de obicei. Cei de la RomTelecom nu mi-au acceptat contestatia, desi in desfasurator am sesizat niste anomalii.
Raspuns: Suma pe care o contestati, in valoare de aproximativ 1.200.000 lei, include 2.200 impulsuri efectuate in perioada 16 septembrie – 15 octombrie 2001. In ceea ce priveste „anomaliile” sesizate de dv., ele nu se reflecta in factura detaliata la care faceti referire. Va rugam sa analizati cu atentie factura detaliata, pe care o puteti solicita coordonatorului Oficiului Comercial de care apartineti.
Zoe Calarasu, strada Libertatii 238 A, comuna Glina: Am o cerere de instalare depusa din anul 1992. Nu s-a rezolvat nici pana acum.
Raspuns: Cererea dv. figureaza in evidenta DTc Bucuresti si a fost solutionata in data de 14.11.2001, urmand ca lucrarea de instalare a postului telefonic sa se execute in 30 de zile de la aceasta data.
Ghita Vasile, comuna Magurele: Acum 6 ani am facut o cerere pentru instalare post telefonic. Anul acesta, mai exact in luna august, cererea mi s-a aprobat. Pe 15 septembrie am platit taxa pentru instalare. Atunci mi s-a spus sa-mi cumpar aparat pentru ca in termen de 30 de zile va veni o echipa acasa ca sa imi monteze telefonul. Acest lucru nu s-a intamplat insa nici pana azi. Ce se intampla?
Raspuns: Cererea dv. nu figureaza in evidenta DTc Bucuresti cu adresa pe care ati mentionat-o. In schimb, a fost rezolvata cererea dv. pentru instalarea postului telefonic la adresa str. Bujorului nr. 4, bl. B5, sc. 1, ap. 8. In prezent, lucrarea de instalare a postului telefonic este in curs de executie.
C. Z. sos. Pipera-Tunari, nr. 57A, Bucuresti: Am depus cerere pentru instalarea unui post telefonic in 1995 si am facut o revenire in 2000. Mi s-a raspuns ca cererea nu poate fi rezolvata. Toti ceilalti vecini, care s-au mutat dupa mine, au telefon. Cum este posibil asa ceva?
Raspuns: Pe aceeasi strada sunt in evidenta ca nerezolvate doua cereri de reinstalare si 20 cerereri de instalari mai vechi decat a dv.