De Ciprian Iana,

Cele 10 milioane de euro investite în Doldora Bazaar n-au fost de ajuns pentru un business de succes, aşa că proprietarii locaţiei au decis să-i schimbe profilul. Ziarul Financiar a notat că, din cei 7.500 metri pătraţi, care permitea prezenţa a nu mai puţin de 100 de magazine, doar câţiva erau ocupaţi, iar vânzările, după declaraţiile celor care stau la tarabe, sunt ca şi inexistente.
„Am luat decizia de transformare a bazarului în supermarket, după ce am constatat că există o nişă neexploatată de piaţă. Vrem să avem pe jumătate din suprafaţa Doldora un supermarket[, a declarat, pentru Ziarul Financiar, Marius Roateş, unul dintre partenerii de afaceri a lui Gică Popescu în acest proiect. Acesta a mai precizat că numele centrului comercial situat în cartierul Rahova din Bucureşti va fi schimbat din Doldora Bazaar în Doldora Mega Market.