MENIU CAUTĂ
, de Miruna Darcovici

Cătălin Botezatu, prezentare de modă în supermarket

Distribuie

Cătălin Botezatu a devenit un brand extrem de apreciat de români. De la rochii, lenjerie intimă, vin spumant sau parfumuri, produsele care poartă semnătura celebrului designer sunt extrem de solicitate și se vând pe bandă rulantă. Mai nou, el a organizat o prezentare de modă într-un hipermarket din București, pentru un brand de trolere pe care îl reprezintă.

Designerul a scos chiar el pe piață o linie de genți și trolere după designul propriu. Cu această ocazie, Cătălin Botezatu și manechinii săi au defilat într-o prezentare de modă alături de noile produse-vedetă pe care și-a pus semnătura creatorul de modă, iar gențile și trolerele le-au luat imediat ochii clienților.

Secretul lui a ieşit la iveală. Ce şi-a tatuat Cătălin Botezatu în zona intimă. „Vreau să îl transform”

catalin botezatu prezentare hipermarket2

În primăvara acestui an, Cătălin Botezatu a avut mult de muncă pentru noua uniformă a celor de la compania aeriană TAROM. Designerul a ajuns la varianta actuală după ce a desenat nu mai puțin de 800 de schițe, din care reprezentanții companiei au ales. Bote a mers la aeroport pentru o adevărată ședință foto alături de stewardese și piloți. ”Este noua uniformă a personalului de la TAROM. Sunt aici cele mai frumoase fete stewardese. Multă lume spune că avem cele mai frumoase femei și cele mai bune servicii. N-a fost ușor. S-au făcut pest 800 de schițe. S-au dorit tot felul de variante, lumea a fost nehotărâtă. După ce am făcut acele 800 de schițe, s-a ajuns la varianta aceasta curată, elegantă, rafinată”, a declarat Bote în luna aprilie, la lansarea uniformelor.

Cătălin Botezatu, despre relația cu Bianca Drăgușanu după ce a anunțat că este însărcinată. „Este o situație delicată”

Citește mai multe despre Nicoleta Luciu pe Libertatea.

Comentarii