1 Fructele și legumele, bune la toate

Acestea oferă multe beneficii pentru sănătatea oricui: fibre, vtamine, minerale, grăsimi bune etc. Dar există și motive legate de menopauză pentru care trebuie sp le incluzi în hrana ta: fitoestrogenii, faptul că ajută la eliminarea constipației și transpirației excesive, dar și la ținerea sub control a greutății.

2 Mănâncă soia

Înlocuiește de 3 ori pe săptămână în meniu carnea cu soia. Adaugă brânză de soia la salate, peste o pizza sau prepară-ți tartine cu tofu, pateu sau bea un pahar cu lapte de soia pe zi. Fitoestrogenii pe care soia îi conține din belșug ameliorează multe dintre neplăcerile asociate premenopauzei și după aceea la menopauză.

Citeşte mai departe pe Libertatea pentru femei

Foto: Hepta

De ce a s-a sfârșit abrupt cariera baschetbalistei Kovesi? Dezvăluiri făcute de fostul antrenor
PARTENERI - GSP.RO
De ce a s-a sfârșit abrupt cariera baschetbalistei Kovesi? Dezvăluiri făcute de fostul antrenor
Horoscop 20 septembrie 2020. Gemenii sunt atrași de ideea de a intra într-o relație cu cineva de la serviciu
HOROSCOP
Horoscop 20 septembrie 2020. Gemenii sunt atrași de ideea de a intra într-o relație cu cineva de la serviciu
Şoc! Vedeta TV, violată în grup: întreaga ţară, înfiorată de primele detalii
Telekomsport
Şoc! Vedeta TV, violată în grup: întreaga ţară, înfiorată de primele detalii