Au dat 2.000 de euro pe coregrafie
Marile derby-uri sunt prefaţate, în orice ţară, de declaraţii tăioase ale conducătorilor şi antrenorilor – aşa-zisul război psihologic. Patronii anunţă sume uriaşe ca primă pentru jucători, iar biletele se vând ca pâinea caldă, inclusiv la negru. În umbră, fanii pregătesc în detaliu partida, fără prea mare tam-tam. Pentru ei, derby-ul începe cu cel puţin o săptămână înainte de fluierul de start al partidei. După ce a fost gândită o coregrafie, se cumpără pânză, vopsea, pensule. Apoi se scriu mesajele. Cât mai ironice şi cât mai jignitoare pentru adversari.
După ce aceste lucruri au fost realizate, se cumpără “mirodeniile”: torţe, stroboscoape, fumigene. Spre exemplu, pentru jocul cu Steaua, de ieri, dinamoviştii au plătit 2.000 de lei doar pentru torţe! Spionajul este şi el foarte important în astfel de cazuri. “Cârtiţele” pot sufla adversarului ce mesaje şi ce coregrafie au pregătit, lucru care ar garanta victoria în tribună. Toate costă bani şi timp, dar pentru ultraşi nu contează că vor fuma o săptămână “la poştă” sau că vor împărţi aceeaşi bere. Ei trebuie să câştige meciul lor.
Citeşte şi Cornel Dinu acuză Steaua: «Au oferit 100.000 € să ne dăm la o parte»