Aceștia au fost aleși pentru fi imaginea unui magazin de articole vestimentare care a intrat, în premieră, și în piața din România.
La nici o săptămână după succesul repurtat în gala Superkombat in the Cage, al 9-lea din cariera sa, Mihăilă s-a întors la Brașov, dar nu pentru un meci, ci a avut parte de o ședință foto deoarece împreună cu Ristea, a fost ales pentru a fi imaginea unei firme cunoscute. Aceștia au pozat în centrul istoric al Brașovului pentru catalogul care va fi lansat curând.
”A fost o experiență inedită pentru mine. Având mai multe antrenamente pe zi, prefer ținutele lejere, sport, iar la evenimente aleg un outfit elegant. Am avut multe de învățat după ziua asta, voi prelua câte puțin din moda italiană, chiar îi mulțumesc lui Mihai Oană că s-a gândit la mine”, a declarat Cristian Ristea, cel care anul acesta a disputat meciuri în România, Spania, Rusia și China. Atât Ristea, cât și Mihăilă, își vor face revenirea în ring, pe 24 noiembrie, în gala Confruntarea Titanilor.
”În Italia, acolo unde magazinele noastre sunt deja un succes, ne-am asociat întotdeauna cu performanța și am ales aceeași rețetă și în România, iar Adelin și Cristi reprezintă deja douăoană, modele de urmat în sport. Tocmai de aceea ne-am gândit la ei pentru ședința foto”, a spus omul de afaceri Mihai Oană, proprietarul magazinului care a adus peste 20 de branduri din Italia, în premieră, la Brașov.
Ristea și Mihăilă fac parte din proiectul Superkombat Dream, un proiect lansat anul acesta de promotorul Eduard Irimia, care le oferă șansa sportivilor aflați în plină ascensiune să devină staruri la nivel mondial. Anual, o serie de sportivi sunt selectați pentru a fi parte din proiect, iar de-a lungul sezonului beneficiază de servicii din partea partenerilor din toată lumea, de la nutriție și până la contracte de sponsorizare.
Citiți și Cristian Ristea și Robert Constantin s-au calificat în Superkombat Final 16