Tess Rally, de la Brașov, a avut la start un număr record de 90 de echipaje.
Simone Tempeștini și-a adjudecat victoria raliului brașovean după o luptă strînsă cu brașoveanul Dan Gârtofan în prima zi și un parcurs fără presiune în ziua secundă. Dan Gîrtofan a pierdut controlul mașinii de coautoncurs pe Babarunca ieșind de pe traseu și rămînînd blocat în zăpada de pe margine pentru mai mult de 40 de minute.
A doua poziție a clasamentului i-a revenit campionului en- titre Bogdan Marișca, iar Vali Porcișteanu a terminat raliul pe locul 3. Brașoveanul Manu Mihalache a terminat pe locul 4.
După ce vineri seara echipajele au participat la startul festiv din Piața Sfatului, sâmbătă s-au parcurs primii kilometri de concurs din noua ediție a campionatului. Itinerariul zilei a constat în trecerea de două ori pe specialele Brașov (urcarea spre Poiana Brașov din centrul orașului) și Pârâul Rece, la care s-a adăugat proba spectacol Brașov Rally Show, desfășurată la luminile proiectoarelor. La volanul Skodei Fabia R5 și avându-l în dreapta pe copilotul Tudor Mârza, Dan Gîrtofan a început în forță, câștigând primele trei probe. De fiecare dată, timpii lui Simone Tempestini (Citroen DS3 R5) au fost foarte apropiați, Giri nereușind să se desprindă.
Făcând din nou echipă cu navigatorul Sergiu Itu, Simone Tempestini a obținut prima victorie de probă pe PS4, reușind să recupereze o jumătate de secundă. Înainte de superspecială, Dan Gîrtofan conducea raliul cu un avans de doar 2.6 secunde. Pe o temperatură redusă și o suprafață alunecoasă, Tempestini a fost mai rapid cu 4 secunde decât Gîrtofan pe Brașov Rally Show și a reușit să treacă în fruntea întrecerii, având la finalul primei zile 1.6 secunde în fața pilotului brașovean.
Ziua de duminică debuta cu parcurgerea în ambele sensuri a uneia dintre cele mai tehnice probe ale campionatului. Era de așteptat ca proba dubla Babarunca / Cheia să cântărească mult în economia raliului, mai ales că startul programat foarte devreme aducea temperaturi mult sub zero grade și condiții de aderență foarte scăzută. Simone Tempestini a reușit cel mai bun timp al specialei Babarunca, fiind mai rapid cu 5 secunde decât colegul său de echipă, Bogdan Marișca. Din păcate, Dan Gîrtofan a pierdut controlul mașinii de concurs, ieșind de pe traseu și rămânând blocat în zăpada de pe margine pentru mai mult de 40 de minute. Handicapul de timp prea mare l-a forțat pe pilotul brașovean să abandoneze.
Simone Tempestini a mai câștigat încă două din cele trei speciale rămase de parcurs, ducând numărul total de victorii de probă la 5 și s-a impus autoritar. Este pentru al patrulea an consecutiv când tânărul pilot Napoca Rally Academy câștigă Tess Rally.
După șapte ani de inactivitate competițională, Titi Aur a revenit în raliuri, luând startul în Tess Rally cu o Skoda Fabia R5. El a încheiat pe a cincea poziție, în fața a două Forduri Fiesta R5 pilotate de Sorin Badea, respectiv Mihai Manole. Adrian Teslovan (Citroen DS3 R3T Max) a fost cel mai rapid pilot al unei mașini cu tracțiune pe două roți, câștigând clasa 5 și încheind pe 8 în clasamentul general, în fața lui Florin Tincescu (Fiat Abarth 124). Al zecelea loc la general i-a revenit lui Cătălin Grigoriu (Ford Fiesta R5).
Vlad Teodor (BMW E36 320i) a învins în prima etapă a campionatului Rally 2, iar Gunther Graef (BMW 1602) în cea a vehiculelor istorice. După prima etapă, în clasamentul echipelor conduce Napoca Rally Academy, urmată de DTO Tellur Rally Team și de Omega Rally Team.
Următoarea etapă a Campionatului Național de Raliuri Dunlop se va desfășura la începutul lunii mai, la Cluj.
Citiți și S-a lansat echipajul de raliuri format din Titi Aur și Silviu Moraru