MENIU CAUTĂ
17 Noi. 2017 10:15

Când îmi vin produsele comandate de Black Friday 2017

Distribuie

Când îmi vin produsele comandate de Black Friday 2017. A venit Black Friday, ai ales un produs, ai plasat comanda și ai plătit sau vei echita la livrare. Ei bine, aici poate să fie o problemă, cu livrarea, în special în perioada sărbătorilor și cu ocazia campaniilor speciale, așa cum este și Black Friday.

Dacă ai făcut comanda online, comerciantul trebuie să-ţi livreze produsul în maximum 30 de zile sau mai puţin, dacă aţi căzut de acord asupra acestui aspect.

Dacă termenul de livrare nu este respectat, puteţi stabili, de comun acord, o nouă dată de livrare. Dacă nici această dată nu este respectată, ai dreptul la rezoluţiunea sau rezilierea contractului.

Libertatea îți arată lista magazinelor participante la Black Friday 2017, dar aveți mare grijă la termenul de livrare a produselor comandate, mai ales perioada sărbătorilor și a campaniilor, cum este și Black Friday, este una aglomerată și unele comenzi pot ajunge cu întârziere.

Când îmi vin produsele comandate de Black Friday 2017. eMag:

Anul acesta Black Friday va avea loc pe 17 noiembrie. Retailerul online va avea peste 2 milioane de produse în ofertă. Când comanzi de la eMAG, poți alege între mai multe opțiuni de livrare:

Livrare când vrei tu'

Pentru comenzile cu livrare în București, eMAG le pune clienților la dispoziție un nou serviciu, cel de livrare programată. Contra sumei de 19 lei, clienții cu comenzi eligibile pentru acest serviciu pot selecta ziua și intervalul orar în care doresc să li se livreze cumpărăturile.

În pagina de produs apare butonul de livrare „când vrei tu”, urmând că la adăugarea produsului în coșul de cumpărături, să se afișeze intervalele disponibile dintre care clientul poate selecta cea mai bună variantă pentru programul său.

Pentru produsele de mari dimensiuni, ca de exemplu electrocasnicele mari, serviciul este disponibil de luni până vineri, contra sumei de 50 de lei.

Produsele din categoria Fashion nu sunt incluse în acest serviciu. De asemenea, această opțiune de livrare nu este disponibilă momentan și pentru localitățile din țară, nici pentru comenzile care conțin produse vândute de partenerii eMAG Marketplace sau produse din Supermarket.

Livrarea în 2 ore

Dacă te grăbești, eMag îți poate livra comanda prin curier chiar și în două ore. Mai mult, poți să plasezi comanda la orice oră, 24 de ore din 24, 7 zile din 7.

Când alegi această opțiune de livrare, poți plăți ramburs sau online cu cardul. Dacă plătești cu cardul, odată ce plata este acceptată, produsele sunt livrate în două ore.

Acest serviciu este disponibil doar pentru o selecție de produse vândute și livrate de eMAG. Produsele de mari dimensiuni nu pot fi livrate în două ore, nici cele vândute de parteneri eMAG Marketplace.

Costul pentru livrarea comenzii în două ore este de 39 lei, indiferent de valoarea acesteia.

Momentan, acest serviciu este disponibil doar în București, nu și pentru localitățile din țară.

Ridicare din showroom:

Dacă produsele pe care le-ai comandat sunt pe stoc în showroom, le poți ridica imediat. Dacă produsele nu sunt pe stoc în showroom-ul pe care l-ai selectat când ai înregistrat comanda, vei fi anunțat pe email sau prin SMS, când acestea vor fi disponibile, că să treci să le ridici.

Din momentul în care au ajuns, produsele sunt păstrate în showroom timp de patru zile lucrătoare (cu tot cu ziua în care primești notificarea de ridicare). Acest termen este tot de patru zile pentru punctele de livrare eMAG, cât și pentru oficiile poștale.

Pentru ridicarea din showroom fac excepție electrocasnice mari, însă – pentru celelalte produse – livrarea în showroom se face gratuit.

Dacă ai plătit deja comanda, înainte să vii să o ridici (cu cardul online, în rate, prin iTransfer sau ordin de plată), e bine să ai actul de identitate la tine, că să poți să primești produsele. Pentru persoanele juridice, este necesară și o împuternicire din partea firmei.

Ce trebuie să știe clienții eMag care au ales livrarea prin poștă

Când îți poți ridica produsele comandate?

  • A doua zi, în cazul comenzilor plasate de luni până vineri, până la ora 15:00;
  • Marți, în cazul comenzilor plasate de vineri, ora 15:00, până luni, la aceeași oră.

În momentul în care produsele tale ajung la oficiul poștal, vei fi anunțat prin email sau SMS. Însă, trebuie să le ridici în cel mult patru zile lucrătoare, altfel vor fi înapoiate, iar comandă ta va fi anulată.

Livrarea produselor eMAG la oficiile Poștei Române se face gratuit, doar pentru comenzile care au o valoare minimă de 50 de lei. În cazul în care suma de plată pentru o comandă este mai mică de 50 de lei, costul de livrare este de 4,99 lei.   

Livrarea produselor vândute de partenerii eMAG Marketplace

Unele produse din site sunt vândute de către partenerii din eMAG Marketplace. Aceste produse sunt livrate direct de către partener, prin curier rapid. Costul și condițiile de livrare sunt afișate pe pagina partenerului – o poți accesa dând click pe numele acestuia, afișat în pagina produsului.

Dacă într-o comandă ai atât produse eMAG, cât și produse vândute de un partener eMAG Marketplace, acestea vor fi livrate separat – produsele eMAG vor fi livrate de către unul dintre curierii cu care avem contract, iar produsele partenerului vor fi livrate de către curierul cu care lucrează acesta.

Produsele eMAG Marketplace nu pot fi livrate în showroom-urile eMAG, la oficiile Poștei Române și nici nu pot fi ridicate de la sediul partenerului.

Termenele de livrare se referă la comenzile pe care ai ales să le plătești ramburs/ numerar.
Dacă ai ales o altă modalitate de plată – card online, ordin de plată, plată în rate – termenul de livrare se poate modifică în funcție de înregistrarea plătii.

*La recepționarea/ridicarea comenzilor achitate (Ordin de plată, card online, rate, itransfer, etc) este obligatoriu prezentarea unui act de identitate:

  • Pentru persoane fizice este necesară prezentarea unui act de identitate;
  • Pentru persoane juridice este necesară prezentarea unui act de identitate și împuternicire din partea firmei.

Când îmi vin produsele comandate de Black Friday 2017. Altex:

Termenul de livrare este de 1-2 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii – Vezi detalii, pe  https://altex.ro/termeni-și-condiții punctul 5.5.

Procesarea comenzilor în perioada sărbătorilor și a campaniilor

În perioada sărbătorilor de Paște sau de iarnă, a evenimentului Black Friday, precum și pe toată durată altor campanii ale companiei, procesarea unei comenzi precum și livrarea acesteia poate dura între 7-10 zile lucrătoare.

Când îmi vin produsele comandate de Black Friday 2017. Flanco:

Termenul standard de livrare este de patru zile lucrătoare de la data plasării comenzii, pentru produsele aflate în stocul Flanco, dacă nu se specifică un alt termen în coșul de cumpărături.

Atenție, însă, în perioada Sărbătorilor de Iarnă și de Paști sau a campaniei Black Friday, termenul de livrare a produselor comandate poate varia între 5-10 zile lucrătoare.

În cazul în care transportatorul nu te găsește la adresa menționată în comandă, va livra coletul a doua zi, fără costuri suplimentare.

Termenul de livrare al produselor aflate la comandă este menționat în pagină produsului și în coșul de cumpărături.

Termenul de livrare se referă la comenzile pentru care ai ales plată ramburs sau card online.
Dacă ai ales altă modalitate de plată, ordin de plată bancar sau plata în rate, termenul de livrare se calculează de la data efectuării plătii.
Frigidere clasa A, la vânzare de Black Friday 2017

Frigidere clasa A, la vânzare de Black Friday 2017

Iată ce vor românii să cumpere de Black Friday, potrivit unui studiu recent. Surpriză, pe locul întâi: electrocasnicele mici bat televizoarele și telefoanele mobile.Black Friday 2017 începe în majoritatea magazinelor din România în 17 noiembrie. Sunt magazine care vor avea reduceri şi în perioada 24-26 noiembrie, iar altele în intervalul 17 – 26 noiembrie.

Magazinele au produse mai multe și mai intersante la reducere, au stocuri mai mari şi oferă super reduceri de preț. Astfel, doar de Black Friday găsești în magazine produsele tale preferate la reduceri de până la 70%.

Istoria tradiţiei de Black Friday începe din secolul al XIX-lea. Black Friday era ziua care încununa încheierea vacanţei de Ziua Recunoştinţei şi redeschiderea marilor magazine. Ulterior, a fost adoptată de marii comercianţi pentru a-şi lichida stocurile înainte de Crăciun.

Cum e Black Friday la români? 48% vor să cumpere ceva, iar 45% caută telefoane, laptopuri, televizoare și electrocasnice. Majoritatea verifică noaptea prețurile!

De Black Friday 2017, ofertele magazinelor de electrocasnice sunt foarte bogate și pentru buzunarul fiecăruia. Libertatea îți arată lista magazinelor participante la Black Friday 2017, îți oferă și câteva exemple, iar tu alegi.

Cum a apărut Black Friday în România

Black Friday a fost importat în România în anul 2011. Numărul românilor care au auzit de evenimentul anului în comerţul românesc a ajuns, în 2015, la 71% în rândul persoanelor din eşantionul evaluat. Cei mai fideli clienţi ai BF sunt bărbaţii şi tinerii (între 24 şi 34 de ani).

Cei de la eMAG au fost cei care au adus conceptul de Black Friday în România în 2011, împreună cu cei de la Flanco. În acel an doar vânzările din Vinerea Neagră au adus 8 milioane de euro pentru eMAG, compania încheind anul 2011 cu venituri de 145 de milioane de euro. La primul Black Friday din Romania mediul online a fost blocat, acest eveniment fiind unul dintre principalele momente în care cumpărăturile online au cunoscut un adevărat spor de popularitate.

De când a apărut Black Friday în România și până azi, nu mai puțin de 43 de lanțuri de magazine au ajuns să înceapă sezoane de reduceri considerabile.

Cum să nu-ți iei țeapă de Black Friday 2017

Verifică atent modul în care este afişată reducerea pe site sau pe eticheta produsului.

În cazul în care comanzi online, verifică, înainte de a trimite comanda, dacă preţul fiecărui produs din coşul de cumpărături este acelaşi cu preţul redus indicat atunci când ai ales produsul.

Deschide coletul în prezenţa curierului şi, în caz că acesta nu corespunde, trimite-l înapoi. Ai grijă să menţionezi pe documentele de transport motivul refuzului.

În cazul cumpărăturilor efectuate online, ai 14 zile calendaristice de la momentul primirii produsului în care poţi renunţa la achiziţie, fără a oferi vreun motiv şi fără costuri suplimentare.

Utilizează cardul pentru a face plata. În unele situaţii, precum cazurile de fraudă, dacă ai plătit prin card, poţi utiliza procedura refuzului la plată pentru a-ţi recupera suma plătită – în principiu, în cel mult 30 de zile de la data plăţii.

Procedura este simplă: dacă tranzacţia s-a decontat (adică apare pe extrasul de cont), o poţi contesta la bancă, iar banca va încerca recuperarea sumei de bani de la comerciant, prin intermediul băncii acestuia (operaţiune numită refuz de plată').


CITEȘTE ȘI…  Telefoane pe care să le cumperi de Black Friday 2017

Bijuterii la reducere de Black Friday 2017


Loading...
Comentarii