Mergi direct la conținut »
eMag: Anul acesta Black Friday va avea loc pe 17 noiembrie. Retailerul online va avea peste 2 milioane de produse în ofertă
Tehnologie Libertatea > Ştiri > Tehnologie > eMag: Anul acesta Black Friday va avea loc pe 17 noiembrie. Retailerul online va avea peste 2 milioane de produse în ofertă

eMag: Anul acesta Black Friday va avea loc pe 17 noiembrie. Retailerul online va avea peste 2 milioane de produse în ofertă

Black Friday va avea loc în acest an în data de 17 noiembrie, a anunțat eMag, cel mai mare retailer online din România. Compania a mai anunțat că mai bine de 2 milioane de produse vor fi în ofertă.

De Daniel Ionașcu,

„De la an la an, Black Friday este un fenomen din ce în ce mai spectaculos. Plecând de la succesul Black Friday de anul trecut ne-am pregătit în ultimele 10 luni și vom avea oferte foarte bune pentru tot ceea ce își doresc clienții”, a declarat Tudor Manea, managerul general al eMag.

Oferte de Black Friday 2017

Astfel, numeroase produse vor fi la prețuri de Black Friday, de la televizoare, telefoane, laptopuri, produse de fashion și articole sportive, până la electrocasnice, accesorii pentru casă și grădină, produse de îngrijire personală, mobilă, jucării și anvelope, iar acestea vor putea fi achiziționate și în rate fără dobândă, prin intermediul cardurilor partenere.

”Alături de eMAG, în această ediție vor participa și peste 4.000 de selleri din Marketplace”, arată compania.

Cel mai așteptat eveniment de shopping al anului

Prima dată când eMag a organizat Black Friday a fost în anul 2011, iar de atunci fenomenul s-a bucurat de un real succes și a devenit cel mai așteptat eveniment de shopping al anului.

Un studiu realizat de Kantar Millward Brown după ediția de anul trecut a Black Friday a scos la iveală faptul că 94,3% din populația cu vârste cuprinse între 18 și 50 de ani auzise de Black Friday. Același studiu a confirmat preferința tot mai ridicată a românilor pentru cumpărăturile online: de Black Friday, 47,5% din cei care au achiziționat ceva au comandat online, în timp ce pentru offline au optat 41,5%, iar 11% au îmbinat ambele modalități.

eMag a fost, în 2016, destinația principală a celor care au cumpărat ceva de Black Friday, fiind ales de 36,8% dintre cumpărători, mai bine de o treime din total.

Record după record

„Având în vedere creșterea constantă de la an la an, ne așteptăm ca și Black Friday-ul de anul acesta să fie un nou record, din toate punctele de vedere”, a mai afirmat Tudor Manea.

Libertatea va prezenta și în acest an cele mai bune oferte pentru consumatori, de la telefoane și tablete la televizoare sau electrocasnice.

 
 
Close
Close
Închide