Mergi direct la conținut »
Decizia Orange România față de abonații săi, după problemele tehnice de miercuri. Ce mesaj au primit clienții
Știri România Libertatea > Ştiri > Știri România > Decizia Orange România față de abonații săi, după problemele tehnice de miercuri. Ce mesaj au primit clienții

Decizia Orange România față de abonații săi, după problemele tehnice de miercuri. Ce mesaj au primit clienții

Orange România a transmis, recent, un mesaj tuturor abonaților săi afectaţi de avaria de miercuri, la reţeaua de fibră optică a companiei. Astfel, își anunță clienții primesc un bonus la Internet.

De Dragoș Tănase,

„Ca urmare a incidentului de reţea din 27.03.2019 îţi oferim bonus 5 GB, valabili până la 30.04.2019. Ne cerem scuze pentru disconfortul creat şi te asigurăm că ne dorim să ai mereu cea mai bună experienţa de folosire a reţelei Orange”, arată un mesaj transmis de Orange clienţilor săi.

Orange România a avut serioase probleme tehnice, miercuri după-amiază, în jurul orei 15.00, din cauza secţionării mai multor cabluri de fibră optică ale companiei.

Mai multe ore, nu au funcţionat reţelele de date şi voce, iar site-ul orange.ro nu a putut fi accesat. Serviciile au rvenit la normal, puțin după ora 18.00.


Citește și… Cele mai tari glume și MEME-uri, după ce a picat reţeaua Orange. „Reţea înjunghiată, cu secţionări multiple”


Close
Închide
  Close