În cadrul lucrărilor pe tronsonul de 17 km, constructorul român, UMB Spedition, se concentrează pe hidroizolația pasajului de la Domnești Târg, unde placa de suprabetonare a fost deja turnată, pe podul peste râul Trotuș și pe nodul rutier de la Adjud.

Valoarea contractului pentru construcția întregului lot de 38,78 km este de 2,48 de miliarde de lei, fără TVA, iar finanțarea provine din PNRR. Pistol menționează că progresul fizic al lucrărilor pe întregul lot a depășit 85%. Dacă vremea va fi favorabilă și ritmul actual se va menține, traficul până la Adjud ar putea fi deschis anul acesta.

Astfel, șoferii vor putea circula de la București la Adjud exclusiv pe autostradă (A3 și A7). Începând de anul viitor, odată cu finalizarea celorlalte sectoare ale A7, se va putea călători pe autostradă de la București la Pașcani.

Abonați-vă la ȘTIRILE ZILEI pentru a fi la curent cu cele mai noi informații.
ABONEAZĂ-TE ȘTIRILE ZILEI

Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro

Comentează
Google News Urmărește-ne pe Google News Abonați-vă la canalul Libertatea de WhatsApp pentru a fi la curent cu ultimele informații
Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.