Noua prevedere urmăreşte să îndeplinească „cerinţele de reglementare în evoluţie”, a transmis gigantul american într-o postare pe blog, în urma unei dispute cu autoritatea de supraveghere a confidenţialităţii din Irlanda, unde compania îşi are sediul european.

Meta a primit două amenzi mari, în valoare totală de 390 de milioane de euro, în ianuarie de la autoritatea de reglementare irlandeză, acţionând în numele UE, pentru încălcări ale Regulamentului european privind datele (GDPR).

În principal, Meta a fost privată de baza legală care îi permitea să compileze, să stocheze şi să analizeze datele a sute de milioane de europeni care utilizează serviciile sale fără a le cere în mod oficial consimţământul.

Decizia autorităţii de reglementare a obligat-o să le solicite utilizatorilor consimţământul specific pentru a le oferi publicitate ţintită.

În prezent, utilizatorii care se înscriu pe Facebook şi Instagram au această permisiune de partajare a datelor activată în mod implicit, ceea ce permite Meta să genereze reclame extrem de personalizate şi extrem de profitabile.

Europa este o piaţă-cheie pentru Meta. La sfârşitul anului 2022, Facebook avea aproximativ 300 de milioane de utilizatori activi zilnic în Europa, dintr-un total de două miliarde la nivel mondial, europenii generând aproximativ o cincime din veniturile din publicitate ale Meta.

Abonați-vă la ȘTIRILE ZILEI pentru a fi la curent cu cele mai noi informații.
ABONEAZĂ-TE ȘTIRILE ZILEI
Google News Urmărește-ne pe Google News Abonați-vă la canalul Libertatea de WhatsApp pentru a fi la curent cu ultimele informații
Comentarii (5)
Avatar comentarii

Frumosul1 02.08.2023, 00:43

Companie performanta meta

Avatar comentarii

bituca 02.08.2023, 09:08

Se urmareste un profit mai mare.

Avatar comentarii

Any0205 02.08.2023, 11:53

Interesant

Vezi toate comentariile (5)
Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.