Mergi direct la conținut »
Știri România Libertatea > Ştiri > Știri România > A fost semnat contractul pentru proiectarea și execuția Pasajului Doamna Ghica-Colentina. Cât costă proiectul din sectorul 2

A fost semnat contractul pentru proiectarea și execuția Pasajului Doamna Ghica-Colentina. Cât costă proiectul din sectorul 2

Primăria Capitalei a semnat contractul pentru proiectarea si executia Pasajului Doamna Ghica-Colentina, acesta fiind atribuit Trustului de Clădiri Metropolitane București. Lucrările presupun reconfigurarea circulației pe Șoseaua Doamna Ghica și construirea unui pasaj suprateran peste Șoseaua Colentina.

De Dragoș Tănase,

„Acest proiect de infrastructura este extrem de necesar pentru Bucuresti si va contribui decisiv la fluidizarea traficului intr-o zona foarte aglomerata a Capitalei. La propunerea mea, la inceputul anului, au fost aprobati in Consiliul General indicatorii tehnico-economici, iar acum am semnat contractul pentru proiectare si executie. Contractul presupune proiectarea, care va dura 3 luni de zile si executia lucrarilor, estimata la 12 luni. Conform studiului de fezabilitate realizat de Compania Municipală Dezvoltare Durabilă București S.A., pasajul va avea cate 2 benzi pe sens”, a declarat Primarul General, Gabriela Firea.

Costul estimat al lucrărilor, aprobat prin Hotărârea Consiliului General al Municipiului București (HCGMB) nr. 4/2019, se ridică la aproximativ 28 de milioane de euro.

Pasajul Doamna Ghica-Colentina – detalii proiect

Proiectul va începe din zona intersecției străzii Doamna Ghica cu Bulevardul Lacul Tei. Accesul spre pasaj va fi reconfigurat, iar partea carosabilă va fi extinsă de la 4 benzi la 6 benzi.

Toate intersecțiile cu drumurile laterale vor fi reamenajate ținând cont de noua configurație stradală, pentru asigurarea unei circulații fluente.

De asemenea, in conformitate cu discuțiile avute cu membrii Comisiei Tehnice de Circulație, s-au păstrat numărul și poziția celor trei stații de autobuz.

Trotuarele se vor proiecta pe ambele parti ale arterei și vor avea o lățime de minimum 1.5 metri. Astfel se va ține cont de caracteristicile funcționale și de intensitatea circulatiei pietonilor.

Avantajele realizarii acestui proiect sunt incontestabile: se vor elimina blocajele de trafic din zona, va creste viteza de circulatie si accesibilitatea zonei, se va reduce rata accidentelor prin adoptarea unor masuri de siguranta, realizarea pasajul avand impact si asupra mediului prin reducerea prafului, zgomotului, noxelor, preluarea şi descărcarea apelor pluviale.

Află cine va construi pasajul peste Centura Capitalei spre Olteniţa! CNAIR a desemnat compania câștigătoare.


Citește și:

Casele de pariuri surprind: poți să-ți dublezi miza dacă social-democrații iau locul 1 la alegerile europarlamentare! Ce partid e favorit

Strabag va construi Pasajul Mogoșoaia de pe Centura Capitalei. Când va fi gata și cât costă


 

Close
Închide
  Close