Mergi direct la conținut »
După TVR, și Radioul public este acuzat că nu a anunțat căderea Guvernului Dăncilă. „Era muzica pe post”. Redactorul-șef RRA: „A fost transmisiune directă”
Știri România Libertatea > Ştiri > Știri România

După TVR, și Radioul public este acuzat că nu a anunțat căderea Guvernului Dăncilă. „Era muzica pe post”. Redactorul-șef RRA: „A fost transmisiune directă”

De Dragoș Tănase, . Ultimul update Luni, 14 octombrie 2019, 15:18

În timp ce moțiunea împotriva Guvernului Dăncilă era adoptată, la Radio România se asculta muzică, susțin surse din RRA, dar și o fostă jurnalistă a postului care a postat informația pe Facebook. Redactorul-șef RRA, Nicu Popescu, a afirmat inițial că am transmis moțiunea”, dar nu cunoaște situația. Azi dimineață, însă, a revenit cu o poziție mai fermă.

Ad placeholder

UPDATE: Libertatea a obținut înregistrarea emisiei Radio România, din momentul în care a fost anunțat rezultatul moțiunii. Fragmentul audio confirmă faptul că RRA a întrerupt programul pentru a furniza știrea, așa cum a confirmat ulterior și redactorul-șef al postului.

După ce ziarul a lămurit aspectul transmisiunii directe, Radio România Actualități a trimis un drept la replică pe care îl publicăm integral la finalul articolului.


Surse din interiorul Radio România Actualități au precizat pentru Libertatea că deznodământul acțiunii Opoziției a fost transmis doar în buletinele de știri, din oră în oră, nu în regim de Breaking News.

De asemenea, acuzațiile apar și într-o postare a jurnalistei Cerasela Rădulescu.

„La Radio România votul moțiunii nu a fost transmis, că era muzica pe post și PSDiștii din SRR ascultau muzică. Așa că, ascultătorul nu a aflat că a căzut guvernul, deși plătește sa fie informat corect”, a scris ea.

Mai mult, la trei zile după ce moțiunea a fost adoptată, Viorica Dăncilă era prezentată în continuare, în buletinele de știri, ca fiind prim-ministru și nu premierul demis.

De altfel, și în știrile publicate pe site-ul RRA Viorica Dăncilă este în continuare „premier”.

Ad placeholder
COVID-19 vs gripa din 1919 în New York. Numărul de decese din primele luni de pandemiei este mai mare decât acum 100 de ani
Recomandări
COVID-19 vs gripa din 1919 în New York. Numărul de decese din primele luni de pandemiei este mai mare decât acum 100 de ani
 
După TVR, și Radioul public este acuzat că nu a anunțat căderea Guvernului Dăncilă. „Era muzica pe post”. Redactorul-șef RRA: „A fost transmisiune directă”
Știre publicată pe site-ul RRA, duminică, 13 octombrie

Libertatea a încercat să obțină un punct de vedere din partea lui Georgică Severin, președinte – director general al Societății Române de Radiodifuziune, dar acesta nu a răspuns până la ora transmiterii știrii.

Redactorul-șef RRA: „Noi am transmis moțiunea”

De asemenea, redactorul-șef al RRA, Nicu Popescu, a transmis că nu cunoaște acest subiect și a afirmat că va oferi un răspuns după ce se va informa și va discuta cu colegii săi.

„Noi (RRA – n.r.) am transmis moțiunea de cenzură”, este singura declarație a lui Nicu Popescu, pentru Libertatea, în legătură cu data de 10 octombrie, ziua în care a fost adoptată moțiunea de cenzură.

Azi dimineață, redactorul-șef RRA a revenit și ne-a declarat că a vorbit cu colegii lui, dar a văzut și postarea respectivă, iar în aceasta este o inexactitate.

Rezultatul votării la moțiunea de cenzură a fost în transmisiune directă. S-a întrerupt programul muzical pentru anunțarea rezultatului.

Nicu Popescu:

Acuzațiile la adresa RRA vin după ce și conducerii TVR i s-a reproșat că nu a transmis moțiunea de cenzură în regim breaking news.

Ad placeholder
Experimentul unui bucureștean: a mers cu bicicleta pe pista inaugurată noaptea de primarul Băluță și a dat peste vânzători ambulanți și mașini parcate
Recomandări
Experimentul unui bucureștean: a mers cu bicicleta pe pista inaugurată noaptea de primarul Băluță și a dat peste vânzători ambulanți și mașini parcate
 

Liviu Brătescu, membru al Consiliului de Administrație (CA) al Societății Române de Televiziune (SRTv), a acuzat-o pe șefa TVR, Doina Gradea, că în timpul moțiunii de cenzură împotriva Guvernului Dăncilă postul public de televiziune a difuzat filme sud-coreene.

În replică, aceasta l-a acuzat pe Brătescu de partizanat politic pe motiv că este membru PNL și că, în cadrul unei ședințe, a comandat managerului de Resurse Umane ce angajări să facă în TVR.

FOTO: Facebook.com/romaniaactualitati

Dreptul la replică transmis de Radio România Actualități redacției Libertatea:

Citeşte şi:

O jurnalistă de la Radio România susține că a fost scoasă de pe post pentru că „citeşte ştirile într-o manieră care nu place PSD“

Învinuită că n-a reflectat căderea Guvernului Dăncilă, șefa TVR acuză un membru din CA de partizanat cu PNL și că a comandat angajări în postul public! Liviu Brătescu: „Nu am cerut niciodată asta”

Guvernul Dăncilă, al patrulea Guvern din istoria post-decembristă care pică în urma unei moțiuni de cenzură

FOTO Noua cucerire a lui Ion Ion Țiriac e amețitoare! Cu ce star se iubește, după Ileana Lazariuc
PARTENERI - GSP.RO
FOTO Noua cucerire a lui Ion Ion Țiriac e amețitoare! Cu ce star se iubește, după Ileana Lazariuc
Ce au descoperit anchetatorii în sângele lui Emi Pian. Nimeni nu se aștepta la așa ceva. Răsturnare de situație!
PARTENERI - PLAYTECH.RO
Ce au descoperit anchetatorii în sângele lui Emi Pian. Nimeni nu se aștepta la așa ceva. Răsturnare de situație!
Horoscop 14 august 2020. Săgetătorii se pot simți neglijați, cel puțin, de prieteni, protectori sau rude
HOROSCOP
Horoscop 14 august 2020. Săgetătorii se pot simți neglijați, cel puțin, de prieteni, protectori sau rude
RECOMANDĂRI
Parteneri
Ad placeholder
Parteneri
Parteneri
Close
Închide
  Close