De fapt, ceea ce își propune Lamborghini Huracan Sterrato este să extindă tema dinamicii sportive și dincolo de zona asfaltului, pe terenuri cu diverse tipuri de aderență și consistență – bineînțeles, nu în offroad. Evident, nu se poate vorbi de caracteristici de trecere cu implicații polivalente în cazul acestui coupe supersport înălțat discret – garda la sol este cu 44 mm mai mare față de a lui Huracan EVO, mai precis. De asemenea, ecartamentul a fost mărit cu 30 mm în față și cu 34 mm în spate. Desigur, echiparea cu scuturi din aluminiu pe dedesubt asigură o anume protecție, dar nu se vrea a fi un blindaj cu proprietăți extreme.

Una peste alta, dacă denivelările nu sunt mari și nici macadamul nu prezintă pietre dintre cele mai contondente, iar spațiul căii de rulare e suficient (asta rămâne la latitudinea pilotului), la volanul lui Huracan Sterrato poți să experimentezi tot felul de artificii de sfidare a aderenței și rulării pe traiectorii riguroase. De la nisip bătut și până la pârtie de zăpadă, oportunități se găsesc.

În poziție longitudinal-centrală se află montat un motor V10 de 5,2 litri și 610 CP (diverse variante ale sale se regăsesc și la alte modele Lamborghini, precum și la Audi R8). Cuplul său maxim atinge 560 Nm la 6500 rpm. Citește continuarea și vezi galeria foto pe autobild.ro

ARTICOL PRELUAT DE PE SITE-UL AUTOBILD.RO

Google News Urmărește-ne pe Google News

Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.