16 Noi. 2017 19:10

Cum plătești produsele cumpărate de Black Friday 2017

Distribuie

Cum plătești produsele cumpărate de Black Friday 2017. Ești fericitul client care a comandat un produs sau mai multe, în cadrul campaniei Black Friday, când e noaptea reducerilor și maratonul cumpărăturilor, dar ai omis să întrebi cum și când le plătești comanda plasată telefonic sau online.

Nu-i nimic, pentru că îți venim în ajutor. Libertatea îți arată lista magazinelor participante la Black Friday 2017, dar îți oferă și câteva modalități de plată pentru câțiva retaileri din piață. Oricum, în link-ul de mai sus găsești – cu siguranță – informațiile complete, de la toate magazinele.

Iată, mai jos, câteva dintre opțiunile de plată de Black Friday 2017:

Cum plătești produsele cumpărate de Black Friday 2017. eMag:

 Pentru a achita produsele comandate pe eMAG, ai la dispoziție mai multe opțiuni:

  • Plată numerar sau ramburs
  • Plată cu Card bancar VISA sau Mastercard (acceptăm și programe de rate fără dobândă)
  • Masterpass™
  • Transfer prin internet banking : iTransfer
  • Ordin de plată
  • Plata  prin eCREDIT (plată cu credit de consum în rate lunare)

Plata numerar/ramburs

Plată se face în lei, integral, la livrare sau la ridicarea produselor de la sediul eMAG. În cazul livrării produselor la domiciliu, plată se va face către agentul de curierat care efectuează livrarea.

Plată cu cardul, la ridicarea produselor din showroom

La ridicarea produselor de la sediul eMAG, se poate plăti cu card bancar emis sub sigla Visă și Mastercard (inclusiv Maestro), prin intermediul terminalului POS existent.

 Atenție!  În cazul în care cardul nu are activată opțiunea de introducere a codului PIN în momentul plătii, este necesar ca persoană care efectuează plata să fie posesorul cardului și să se legitimeze cu actul de identitate. Se va verifica semnătura, care trebuie să corespundă cu cea de pe card.

Plata online cu cardul

Se poate efectua plată online cu cardul personal sau al firmei, în condiții de siguranță deplină. Cardurile acceptate la plată sunt cele emise sub siglele VISA (Classic și Electron) și MASTERCARD (inclusiv Maestro, dacă au cod VV2/CVC2).

Pentru asigurarea securității tranzacțiilor, eMAG.ro folosește platforma PayU și nu se percepe niciun comision suplimentar pentru tranzacții.

Pentru finalizarea tranzacției, trebuie introduse datele necesare autorizării tranzacției în platorma de plăți PayU.

În cazul în care cardul este asociat unui cont în altă monedă decât RON, tranzacțiile se efectuează în lei, la cursul de schimb al băncii emitente pentru cardul respectiv.

Procesarea datelor de card se face în mod exclusiv prin intermediul platformei de plată PayU. eMAG.ro nu solicita și nu stochează niciun fel de detalii referitoare la cardul tău.

Masterpass™

Masterpass™ este o platformă digitală simplă, convenabilă și sigură, care facilitează cumpărăturile online.
E ușor: bifezi plată prin Masterpass™, selectezi portofelul electronic (wallet) pe care îl folosești și finalizezi plată cu cardul ales.

Plata prin iTransfer

Poți utiliza aplicația de internet banking a băncii tale pentru a efectua plata, exact ca în cazul unui transfer bancar obișnuit. Practic, după autentificarea în sistemul de internet banking se va afișa un ordin de plată precompletat cu toate datele tranzacției. Prin semnarea electronică a ordinului de plată și aprobarea plătii, tranzacția va fi finalizată cu succes.

Plata se efectuează instant, în condiții de siguranță maximă, utilizând sistemul de internet banking cu care ești deja familiarizat.

În acest moment, poți folosi iTransfer pentru plăți online efectuate prin intermediul soluțiilor de internet banking furnizate de următoarele bănci: Bancă Transilvania și BCR.

Ordin de plată

Plată prin Ordin de plată se face doar în baza facturii proforme emise de eMAG, în urmă confirmării telefonice a comenzii cu un consultant de vânzări, iar livrarea mărfii se face după confirmarea plătii proformei emise.

În cazul persoanelor juridice, pentru a intra în posesia coletului, sunt necesare actul de identitate și ștampila firmei sau o împuternicire semnată și ștampilată. Mai multe detalii despre modalitățile de plată la eMag.ro, AICI.

Cum plătești produsele cumpărate de Black Friday 2017. Altex:

Card de credit / debit

Plățile online pe Altex.ro se pot efectua prin card de debit/credit Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro. Pentru a efectua plata online cu cardul, vei completa datele necesare pentru acest proces, prin sistemul securizat de plati online asigurat de PayU.

Rate online Credex

Poți achita produsele comandate online și în rate prin Credex, în 3 pași simpli:

  • Alege produsele dorite și finalizează comanda, alegând „Plata prin credit online CREDEX”
  • Un consultant financiar TBI Credit te va contacta și îți va oferi soluția de finanțare personalizată, fără a fi nevoie să te deplasezi la magazin sau la bancă
  • Produsele îți vor fi livrate acasă prin curier, împreună cu contractul de credit. Tot ce trebuie să faci este să semnezi contractul și să îl înmânezi pe loc curierului împreună cu documentele necesare

Ordin de plată

Comenzile efectuate cu modalitate de plată „ordin de plată”, pe altex.ro, se realizează prin sistemul securizat de plăți online asigurat de PayU. La finalul procesului de comandă veți primi pe e-mail avizul de plată trimis de către PayU, iar în baza acestui aviz puteți efectua dumneavoastră plata, prin Online Banking sau direct la un ghișeu al băncii, în contul indicat pe avizul de plată. După ce banii vor fi vizibili în contul Altex România, comanda dumneavoastră va fi confirmată și procesată pentru livrare. Poate dura până la cinci zile de la momentul în care dumneavoastră efectuați plata, până la momentul în care comanda se va confirma.

În cazul în care reprezentati o instituție publică și este necesar să achitați în contul de trezorerie Altex, vă rugăm să contactați echipa Relații Clienți pentru a obține avizul de plată cu aceste date.

Plata numerar la livrare

Dupa ce ai ales produsele dorite și ai parcurs toți pașii necesari pentru crearea contului, în timpul plasării comenzii, alege modalitatea de plată: „Numerar cu plata la livrare”.

Cum plătești produsele cumpărate de Black Friday 2017. Flanco:

Plata cu numerar se face în lei, integral, la livrare sau atunci când ridici produsele din magazin. Valoarea produselor este cea din momentul confirmării comenzii. În cazul livrării produselor de către curieri, vei face plata direct la aceștia. Pentru plata în numerar nu percepem nicio taxă de ramburs.

Poți plăți cu cardul de debit sau cu cardul de credit, atât Online cât și în Magazin. Poți verifica ofertele de plată cu cardul de credit pentru Online AICI și pentru Magazin AICI.

Poți plăți cu cardul tău de credit Flanco Cetelem, atât Online cât și în Magazin. Pentru plată online cu Cardul Cetelem pașii sunt prezenți AICI.

Poți achiziționa produsele dorite prin credit; online poți opta pentru Creditul Flanco, urmând câțiva păși simpli  – pentru Credit Online vezi detalii AICI. Pentru informații despre ofertele de creditare în magazine, vezi detalii AICI.

iTransfer este o metodă de plată ce permite finalizarea tranzacției online direct din interfață de internet banking. Utilizând serviciul de internet banking al băncii tale, vei putea efectua plata exact ca în cazul unui transfer bancar obișnuit.

Poți plăti prin ordin de plată doar în baza formularului de comandă salvat în contul tău, la plasarea comenzii. Livrarea comenzii se va face după confirmarea plătii în contul Flanco.

Iată ce vor românii să cumpere de Black Friday, potrivit unui studiu recent. Surpriză, pe locul întâi: electrocasnicele mici bat televizoarele și telefoanele mobile.

Black Friday 2017 începe în majoritatea magazinelor din România în 17 noiembrie. Sunt magazine care vor avea reduceri şi în perioada 24-26 noiembrie, iar altele în intervalul 17 – 26 noiembrie.

Magazinele au produse mai multe și mai intersante la reducere, au stocuri mai mari şi oferă super reduceri de preț. Astfel, doar de Black Friday găsești în magazine produsele tale preferate la reduceri de până la 70%.

Istoria tradiţiei de Black Friday începe din secolul al XIX-lea. Black Friday era ziua care încununa încheierea vacanţei de Ziua Recunoştinţei şi redeschiderea marilor magazine. Ulterior, a fost adoptată de marii comercianţi pentru a-şi lichida stocurile înainte de Crăciun.

Cum e Black Friday la români? 48% vor să cumpere ceva, iar 45% caută telefoane, laptopuri, televizoare și electrocasnice. Majoritatea verifică noaptea prețurile!

De Black Friday 2017, ofertele magazinelor de electrocasnice sunt foarte bogate și pentru buzunarul fiecăruia. Libertatea îți arată lista magazinelor participante la Black Friday 2017, îți oferă și câteva exemple, iar tu alegi.

Cum a apărut Black Friday în România

Black Friday a fost importat în România în anul 2011. Numărul românilor care au auzit de evenimentul anului în comerţul românesc a ajuns, în 2015, la 71% în rândul persoanelor din eşantionul evaluat. Cei mai fideli clienţi ai BF sunt bărbaţii şi tinerii (între 24 şi 34 de ani).

Cei de la eMAG au fost cei care au adus conceptul de Black Friday în România în 2011, împreună cu cei de la Flanco. În acel an doar vânzările din Vinerea Neagră au adus 8 milioane de euro pentru eMAG, compania încheind anul 2011 cu venituri de 145 de milioane de euro. La primul Black Friday din Romania mediul online a fost blocat, acest eveniment fiind unul dintre principalele momente în care cumpărăturile online au cunoscut un adevărat spor de popularitate.

De când a apărut Black Friday în România și până azi, nu mai puțin de 43 de lanțuri de magazine au ajuns să înceapă sezoane de reduceri considerabile.

Cum să nu-ți iei țeapă de Black Friday 2017

Verifică atent modul în care este afişată reducerea pe site sau pe eticheta produsului.

În cazul în care comanzi online, verifică, înainte de a trimite comanda, dacă preţul fiecărui produs din coşul de cumpărături este acelaşi cu preţul redus indicat atunci când ai ales produsul.

Deschide coletul în prezenţa curierului şi, în caz că acesta nu corespunde, trimite-l înapoi. Ai grijă să menţionezi pe documentele de transport motivul refuzului.

În cazul cumpărăturilor efectuate online ai 14 zile calendaristice de la momentul primirii produsului în care poţi renunţa la achiziţie, fără a oferi vreun motiv şi fără costuri suplimentare.

Utilizează cardul pentru a face plata. În unele situaţii, precum cazurile de fraudă, dacă ai plătit prin card, poţi utiliza procedura refuzului la plată pentru a-ţi recupera suma plătită – în principiu, în cel mult 30 de zile de la data plăţii. Procedura este simplă: dacă tranzacţia s-a decontat (adică apare pe extrasul de cont), o poţi contesta la bancă, iar banca va încerca recuperarea sumei de bani de la comerciant, prin intermediul băncii acestuia (operaţiune numită “refuz de plată”).

Dacă ai făcut comanda online, comerciantul trebuie să-ţi livreze produsul în maximum 30 de zile sau mai puţin, dacă aţi căzut de acord asupra acestui aspect. Dacă termenul de livrare nu este respectat, puteţi stabili, de comun acord, o nouă dată de livrare. Dacă nici această dată nu este respectată, ai dreptul la rezoluţiunea sau rezilierea contractului.


CITEȘTE ȘI… Cele mai bune cinci televizoare LED la reducere de Black Friday 2017

Black Friday 2017 la eMag: 50.000 de televizoare, 60.000 de telefoane și plata în 60 de rate fără dobândă. Compania are la promoție și bilete de avion, autoturisme, aur și abonamente la Digi Mobil


Loading...
Comentarii