Mergi direct la conținut »
S-a încheiat prima fază a proiectului de modernizare a liniei ferate Bucureşti Nord-Aeroport Otopeni. Câte oferte au fost depuse
Știri România Libertatea > Ştiri > Știri România > S-a încheiat prima fază a proiectului de modernizare a liniei ferate Bucureşti Nord-Aeroport Otopeni. Câte oferte au fost depuse

S-a încheiat prima fază a proiectului de modernizare a liniei ferate Bucureşti Nord-Aeroport Otopeni. Câte oferte au fost depuse

O asociere şi două companii au depus oferte pentru proiectul de modernizare a liniei de cale ferată Bucureşti Nord - Aeroport Internaţional Henri Coandă, în valoare de peste 420 milioane de lei, fără TVA, a informat - marţi - CFR SA.

De Dragoș Tănase,

CFR a lansat la începutul lunii februarie licitația pentru prima fază a proiectului de modernizare, care s-a încheiat luni, 25 martie 2019, ora 15:00

Astfel, la licitaţia deschisă, au depus oferte în vederea atribuirii contractului sectorial de Proiectare şi Execuţie, Faza I: Racord CF la Terminalul T1, Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti, următorii operatori economici: Asocierea SC Arcada Company SA – SC ISPCF SA – DB Engineering & Consulting GMBH, Porr Construct SRL şi Mapa Inşaat VE Ticaret AS.

Valoarea totală estimată a contractului, care are o durată de 14 luni (două luni pentru proiectare şi 12 luni pentru execuţie), este de 420,113 milioane de lei, fără TVA, sursa de finanţare fiind asigurată din fonduri de coeziune şi de la bugetul de stat, aferente cadrului financiar 2014-2020.

Obiectul contractului „Modernizarea liniei de cale ferată Bucureşti Nord – Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti”- Faza I

Faza I – Racord CF la Terminalul T1, Aeroport Internaţional Henri Coandă Bucureşti, are drept scop asigurarea unei legături directe între Gara de Nord Bucureşti şi Aeroportul Internaţional Henri Coandă prin construirea unei căi ferate duble în lungime de 2,95 km, a unui viaduct de 1,52 km care va traversa DN1, trei podeţe, instalaţie de centralizare electronică şi o staţie de călători la terminalul T1.

De ce a refuzat Cristian Tudor Popescu invitația la dezbaterea organizată de Klaus Iohannis
Recomandări

De ce a refuzat Cristian Tudor Popescu invitația la dezbaterea organizată de Klaus Iohannis

Comisia de evaluare va analiza în perioada următoare documentele de calificare şi propunerile tehnice şi financiare în vederea desemnării ofertei câştigătoare, potrivit Agerpres. Compania Naţională de Căi Ferate „CFR” SA administrează infrastructura feroviară publică.

Linia ferată Bucureşti Nord-Aeroport Otopeni

Fotografie principală: Hepta


Citește și…

CAMERA ASCUNSĂ | Otopeni, 14 milioane de călători și 10 cărucioare! De luni bune, în cel mai mare aeroport al României oamenii își târăsc bagajele ca Fred și Barney în epoca de piatră


 

Close
Închide
  Close