Campania „Ex-fumătorii sunt de neoprit”, lansată în luna iunie a acestui an, are ca scop ajutarea persoanelor cu vârste cuprinse între 25 şi 34 de ani să renunţe la fumat sau să evite în continuare tutunul, devenind astfel „de neoprit” în viaţa lor fără fumat. Campania „De neoprit” se remarcă prin faptul că promovează avantajele vieţii fără tutun, cum ar fi o stare de sănătate mai bună, o interacţiune mai bună pe plan social, mai mulţi bani şi, desigur, o mai bună calitate a vieţii.
Etapa a doua a programului constă într-o campanie publicitară extinsă privind avantajele renunţării la fumat, desfăşurată în toate statele membre UE, precum şi în participarea la evenimente sportive şi de sănătate. De asemenea, acțiunile din această etapă se vor concentra şi pe încheierea de parteneriate cu angajatori-cheie în vederea promovării renunţării la fumat la locul de muncă. Prin aceste evenimente, tinerii europeni vor putea să ia contact direct cu instrumentele, recomandările şi mesajele campaniei.
Pentru mai multe detalii accesați această pagină: www.exsmokers.eu/
 

Urmareste cel mai nou VIDEO
Cum «vede» lumea un nevăzător