MENIU CAUTĂ

Cum explică Poșta Română că o scrisoare a ajuns în cinci zile din Cișmigiu în Pipera: „A fost vârf de trafic de Black Friday”

Distribuie

"Ar fi ajuns chiar cu o zi mai devreme, însă, în perioada respectivă, s-a înregistrat vârful de trafic ca urmare a reducerilor de Black Friday". Este mesajul transmis de Poșta Română, după ce Libertatea a publicat, săptămâna trecută, un articol de opinie referitor la timpul necesar pentru ca o scrisoare să ajungă din zona Cișmigiu, București, în cartierul Pipera din nordul Capitalei. Scrisoarea a ajuns la destinatar, în acest caz jurnalistul Răzvan Luțac, în cinci zile. Această perioadă se încadrează însă "în timpul asumat de distribuire a corespondenței interne", susține instituția. 

Transmitem mai jos mesajul transmis de Poșta Română:

„Referitor la articolul «Timpul trecut al Poştei Române. Călătoria unei scrisori din zona Cişmigiu, Bucureşti până în Pipera, Bucureşti: 5 zile», publicat pe site-ul libertatea.ro la 29 noiembrie 2018, Poşta Română face următoarele precizări:

Trimiterea la care faceţi referire a fost distribuită în Z+2 zile lucrătoare (Z reprezentând ziua depunerii trimiterii la oficiul poştal) încadrându-se, astfel, în timpul asumat de distribuire a corespondenţei interne. Potrivit standardului de calitate pentru această categorie de trimiteri, 85% din numărul total al trimiterilor poştale trebuie livrate în cel mult o zi lucrătoare de la data depunerii la punctele de acces, iar 97% din numărul total al trimiterilor poştale din această categorie trebuie livrate în cel mult două zile lucrătoare de la data depunerii la punctele de acces. Normele de distribuire sunt calculate în zile lucrătoare, iar sâmbăta şi duminica sunt considerate zile libere.

Astfel, domnul Şerban Cadariu a prezentat trimiterea la OP 15 vineri, 16.11.2018, ora 17.00, trimitere care a plecat către Centrul de Tranzit Bucureşti în aceeaşi zi, la ora 17.50. Trimiterea a sosit la OP 30, marţi, 20 noiembrie, fiind înregistrată şi distribuită în aceiaşi zi. Astfel, salariaţii OP 30 au procedat conform normelor, iar trimiterea a fost distribuită în Z + 2 zile. Aceasta ar fi ajuns chiar cu o zi mai devreme însă, în perioada respectivă, în Centrul de Tranzit s-a înregistrat vârful de trafic ca urmare a reducerilor de Black Friday, pe care unele magazine le demaraseră deja din data de 16 noiembrie 2018″.


Citește și:

INTERVIU/ Un angajat Metrorex rupe tăcerea! „De multă vreme, șefii sindicatului nu s-au mai luptat pentru muncitori, ci pentru spațiile comerciale”

Citește mai multe despre Poşta Română și scrisoare pe Libertatea.

Comentarii