„Am avut mai bine de jumătate de an plin de filmări și în special, cât timp am filmat pentru America Express, am stat departe de fetițele mele. Odată ce am revenit în țară, le-am promis că vom merge în curând într-o vacanță, alături de bunica lor.

Am reușit să prind șase zile libere între filmările de la emisiune, la începutul lunii octombrie, astfel că am decis să mergem în Dubai. Mi-am dorit o destinație la căldură, unde gărgărițele mele să se bălăcească în piscină, să le duc să vadă atracțiile potrivite vârstei lor și, în același timp, să pot vizita și eu ce este nou în oraș, cât timp ele rămân la hotel alături de bunica lor. (…)”, povestește Andreea Bălan.

Prima zi petrecută în Dubai a fost dedicată exclusiv timpului petrecut în familie, la piscina hotelului.

A treia zi, vedeta a vizitat, alături de fiicele sale și de mama ei, cel mai mare acvariu din lume aflat într-un mall.

„Ne place doarte mult în Dubai și ne place să descoperim lucruri noi. Aici nu te plictisești niciodată. Am mers cu toții la cel mai mare acvariu dintr-un mall ca să vedem multe specii de pești și mamifere marine. Am mers printr-un tunel de sticlă, acoperit de apă, iar în jurul nostru înotau pisici de mare, rechini, pești-spadă, multe specii pe care cele mici au fost atât de bucuroase să le vadă.

O studentă din Iași povestește ce însemna să fii voluntar la agenția de modele Kasta Morrely: montat scene și întâmpinat invitații pe la nunți
Recomandări
andreea-balan-vacanta-dubai-acvariuIcon photoVEZI GALERIA  FOTOPOZA 1 / 8

Ne-am plimbat apoi puțin prin mall, am admirat cea mai înaltă clădire din lume, Burj Khalifa, și ne-am întors la hotel pentru prânz și programul de somn de după-amiază.

Cât timp au dormit gărgărițele, alături de bunica lor, eu am mers să vizitez Museum of the Future, Muzeul Viitorului, una dintre cele mai noi atracții uluitoare din Dubai. Este considerată cea mai frumoasă clădire din lume și găzduiește un muzeu cu totul impresionant.

Am călătorit, în anul 2071, într-o navă spațială până la colonia construită pe lună și înapoi pe pământ. Apoi, am ajuns în Biblioteca Pământului, un spațiu uluitor unde a fost înmagazinat AND-ul a peste 2400 de specii de viețuitoare. (…)”, povestește artista.

A schiat pe pârtia de 1 kilometru în deșert

Andreea Bălan a avut o experiență unică în a patra zi de vacanță, când a schiat pentru prima dată pe o pârtie cu zăpadă construită în deșert.

„Am mers în Mall of the Emirates, unde se află cea mai mare pârtie de schi în interior din lume, cu o lungime de 1 kilometru. Sunt înnebunită efectiv de bucurie, mi-am dorit să ajung aici.

Dezvăluiri din culisele arestării lui Niculae Bădălău: Nu a fost prins în flagrant, ci pe baza interceptărilor făcute în urma denunțului unui primar
Recomandări

Nu credeam că este atât de frumos. Sunt impresionată să văd atât de mulți copii care vin să învețe să schieze, în condițiile în care în această zonă a globului nu se pot bucura de zăpadă naturală.

Avem pârtii pentru începători, intermediari și avansați, cu teleschi, cu toate dotările pe care le ai într-o stațiune de munte. Am schiat pentru mai bine de o oră și parcă nu mă mai săturam”, spune vedeta.

Urmărește-ne pe Google News
Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.

Giani Kiriță, despre interlopi, jocuri de noroc și aventuri sexuale: „Andreea Tonciu a zis că am fost cel mai slab la pat. Dacă vorbesc cred că se crapă ecranul!”
GSP.RO
Imagini BOMBĂ de la NUNTA lui Reghe cu Anamaria Prodan! Ce făcea impresara, detalii INCREDIBILE
Playtech.ro
Incredibil, unde a fost surprins Gabi Bădălău după ce tatăl lui a fost reținut de DNA! Nu, nu era singur!
Viva.ro
Vouchere de vacanţă decontate 100% și pentru angajații din mediul privat. Proiectul ar revitaliza HoReCa
Observatornews.ro
14 oameni care participau la o înmormântare au murit. Cum s-a întâmplat tragedia
Știrileprotv.ro
Ce nu trebuie să mănânci niciodată în concediile all inclusive. Secretul hotelierilor și trucuri prin care ies mai ieftin
FANATIK.RO
Kaka l-a scos din poză pe Burleanu. Postarea brazilianului a devenit virală! | FOTO
Orangesport.ro
Horoscop 29 noiembrie 2022. Gemenii ar fi util să se mențină ocupați, cu treburi importante, ca să nu se amestece în toate
HOROSCOP
Povestea unui ofițer care s-a întors pe mare la doar două luni după operația care l-a salvat de cancer