Cuprins:
Brand de calitate și foarte fiabil
Vincent, un posesor de Logan MCV din 2009, se numără printre cei interesați de Bigster. După peste 300.000 km parcurși, el este în continuare mulțumit de mașina sa, pe care a cumpărat-o cu mai puțin de 15.000 de euro.
„De 15 ani, nu am decât cuvinte de laudă pentru Logan-ul meu MCV. A fost accesibil, economic și nu am avut nevoie decât de întreținerea de rutină. A fost prima mea Dacie și nu m-a dezamăgit”, spune Vincent. Acum, însă, vrea un model mai modern, mai confortabil și mai bine echipat.
Comparând cele două modele, recunoaște că diferențele sunt semnificative și consideră justificat prețul afișat.
„Trebuie luată în calcul inflația din ultimii 15 ani, dar și dotările. Bigster-ul entry-level oferă mult mai multe decât varianta de top a Loganului MCV, care avea doar aer condiționat opțional și un radio CD. În plus, motoarele sunt mai puternice, confortul la condus este superior, iar izolarea fonică este mult îmbunătățită”, explică el.
Printre cei interesați de Bigster se numără și proprietarii altor mărci. Pascal, posesor al unui Hyundai Terracan vechi, caută un SUV spațios și accesibil.
Fără Bigster, ar fi optat pentru o mașină second-hand, deoarece modelele noi echivalente depășesc 45.000 de euro.
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/192_a8923b9a75ffe225d26839f9f6dda30e.jpg)
„Ceea ce mă interesează cel mai mult la Bigster este prețul competitiv și o gamă destul de largă de motoare”, spune Pascal, care este interesat în special de versiunea ECO-G 140, cu GPL, datorită avantajelor economice.
De asemenea, el are o părere pozitivă despre Dacia: „Pentru mine, imaginea mărcii este una de bună calitate și fiabilitate excelentă la un preț destul de mic”.
24.000 de euro, preț de pornire
În Franța, Dacia Bigster are un preț de pornire de 24.900 de euro, fiind considerabil mai ieftin decât modelele concurente, care încep de la 30.000-35.000 de euro.
Varianta hibrid, disponibilă pentru 31.000 de euro, este semnificativ mai accesibilă comparativ cu alte modele hibride, care depășesc 40.000 de euro.
Dacia continuă să își consolideze poziția pe piața franceză, devenind al treilea cel mai vândut brand auto, după Renault și Peugeot.
De mai mulți ani, marca românească a depășit Citroën în vânzări, iar Sandero s-a menținut în top trei cele mai vândute mașini din Franța.
În plus, în 2023, Duster a înregistrat o creștere semnificativă datorită noii generații, devenind cel mai vândut SUV din Franța la final de an, cu vânzările cumulate ale celor două generații.
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/281_a05f676eb00d82bcb69bf14f615a55bf.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/153_053ebc66f58b2fa531d6d87f73810732.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/197_f242c1ccbdd312e9e575fed9db2952df.jpg)
:quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/276_6a45f15be7bc3a493d4a3b0ce21a9b4a.png)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/43_061a4622bea12d051025b0f692a6988e.jpg)
:quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/15_9ebfe51f2c6e6d9793f5987bd6a7a851.png)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/253_8d386dddd7a030c37990a5f388abe40a.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/190_6b4d1868873dd0f47bc4a4b7414665d4.jpg)