Datele sunt analizate în timp real de specialiști, iar în cazul în care potenţialul pericol se va transforma în probleme structurale, atunci lucrările ar putea fi suspendate.

Daniel Băluță nega la început posibilitatea afectării clădirilor din jur

lucrari-planseul-unirii-monitorizate-senzori-montate-metrou-cladiri-vechiIcon photoVEZI GALERIA  FOTOPOZA 1 / 3

„Echipamentele sunt deja montate și vor urmări în timp real comportamentul clădirilor din jurul șantierului, informațiile fiind analizate periodic de către specialiștii care implementează acest proiect de infrastructură deosebit de important pentru București”, a declarat primarul sectorului 4, Daniel Băluță.

Marius Coaje, coordonatorul lucrărilor din Piața Unirii, a explicat că senzorii vor înregistra evoluția construcțiilor din zonă. O tasare a solului mai mare de trei milimetri ar putea afecta clădirile istorice.

Cu toate acestea, într-o conferință de presă anterioară, primarul Băluță a negat posibilitatea afectării clădirilor din jur.

Întrebat despre studii efectuate pe strada Halelor, acesta a răspuns: „Nu avem nicio… Spargerea cu riscul seismic în care se găsesc clădirile nu au legătură de condiţionalitate! Deci nu a fost cazul!”.

Ce ar însemna ca România să fie retrogradată la „junk”. Viața cetățenilor ar deveni un calvar: salarii stagnante sau venituri pierdute complet
Recomandări
Ce ar însemna ca România să fie retrogradată la „junk”. Viața cetățenilor ar deveni un calvar: salarii stagnante sau venituri pierdute complet

Rute alternative după începerea lucrărilor la planșeul Unirii

Lucrările au început deja în centrul Capitalei. Primele zone afectate sunt cele din fața Hanului lui Manuc și Parcul Unirii.

Circulația pe Splaiul Independenței, între Piața Națiunile Unite și Piața Unirii, este restricționată, cu excepția riveranilor.

1. Dinspre Corneliu Coposu și Universitate: drum provizoriu prin Parcul Unirii.
2. De pe Calea Victoriei: Națiunile Unite – Palatul Parlamentului – Bulevardul Unirii.
3. Dinspre Eroilor: dreapta pe bulevardul Libertății, apoi stânga pe bulevardul Unirii.

Cât a costat proiectul de refacere a planșeului de la Unirii

Proiectul de refacere a planșeului de la Unirii are un cost total de peste 800 de milioane de lei (aproximativ 160 de milioane de euro). Finanțarea este asigurată de Guvernul României, prin Ministerul Lucrărilor Publice, Dezvoltării și Administrației.

Lucrările din Piața Unirii reprezintă un proiect major de infrastructură pentru București.

Autoritățile au implementat măsuri de siguranță pentru a proteja clădirile din zonă și tunelurile de metrou.

Cu toate acestea, impactul asupra traficului este semnificativ, iar locuitorii trebuie să se adapteze la noile rute de circulație.


Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro

Google News Urmărește-ne pe Google News Abonați-vă la canalul Libertatea de WhatsApp pentru a fi la curent cu ultimele informații
Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.