Activitatea Cora România include 10 hipermarketuri şi 8 magazine de proximitate Cora Urban şi peste 2.000 de angajaţi.

„Prezența unor competitori importanți pe această piață generează o presiune concurențială semnificativă pentru a nu crește prețurile pentru consumatori, Carrefour fiind concurat de grupul Schwarz (Kaufland&Lidl), Auchan, Profi, Penny și Mega Image”, se arată în explicațiile Consiliului Concurenței.

Autoritatea de concurență a precizat că nu a primit observații din partea mediului de afaceri cu privire la limitarea sau închiderea pieței în urma acestei tranzacții.

„În urma analizelor, Consiliul Concurenței a constatat că această tranzacție nu ridică obstacole semnificative în calea concurenței efective pe piața romȃnească sau pe o parte a acesteia și că nu există îndoieli serioase privind compatibilitatea sa cu un mediu concurențial normal”, se mai arată în document.

În perioada următoare, cele 18 hipermarketuri şi magazine de proximitate Cora vor intra într-un proces treptat de rebranding, care va fi terminat de Carrefour la sfârşitul anului viitor.

Vezi Subiecte română Evaluarea Națională 2025 – ce a picat elevilor de clasa a 8-a!


Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro

Google News Urmărește-ne pe Google News Abonați-vă la canalul Libertatea de WhatsApp pentru a fi la curent cu ultimele informații
Comentarii (12)
Avatar comentarii

Simona.T 01.11.2023, 14:24

Nu frecventam niciunul din ele, scumpe, acum combinate....

Avatar comentarii

Vandamii 01.11.2023, 14:23

Pestele mai mare il mananca pe ala mai mic sa inteleg

Avatar comentarii

ssLazio 01.11.2023, 13:05

Cred ca romanul tot din proximitate cumpara.

Vezi toate comentariile (12)
Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.