Mergi direct la conținut »
Știri România Libertatea > Ştiri > Știri România > UPDATE/ Întârzieri de sute de minute în Gara de Nord! Un tren care trebuia să ajungă la 8 dimineața a sosit după aproape 10 ore! Unde poți vedea în timp real situația fiecărei curse

UPDATE/ Întârzieri de sute de minute în Gara de Nord! Un tren care trebuia să ajungă la 8 dimineața a sosit după aproape 10 ore! Unde poți vedea în timp real situația fiecărei curse

Viscolul, zăpada și vremea rea au dus la întârzieri de sute de minute în Gara de Nord din București, principalul nord feroviar din România. Cele mai mari întârzieri au apărut în cazul trenurilor venite din vestul țării, aflate și la această oră sub cod galben de ninsori și viscol.

De Mihai Niculescu,

Fotografii: Dumitru Angelescu

Vezi aici în timp real care sunt întârzierile din Gara de Nord

UPDATE ora 18:20. La această oră, trenul care vine din Budapesta via Sibiu și trebuia să sosească în Gara de Nord la ora 12:30 are o întârziere de 600 de minute, în timp ce trenul care vine din Viena via Brașov și trebuia să ajungă la ora 16:06, este programat să sosească cu o întârziere de 510 minue!

Trenul care vine din Timișoara via Caransebeș trebuia să sosească în Gara de Nord la ora 8:25, dar a ajuns în gară după aproape 10 ore! Un al doilea tren care vine pe acceași rută era programat să sosească la ora 14:42, dar înregistrează o întârziere de 6 ore.

De asemenea, trenul care trebuia să sosească din Simeria via Filiași la ora 15:43 are deja o întârziere de 420 de minute.

CFR Călători a precizat că șase trenuri de călători erau afectate, la ora 14:00, din caza deranjamentelor înregistrate la sistemul de alimentare cu energie electrică, informează CFR SA, care precizează că 10 drezine pantograf acţionează pe calea ferată în sud-vestul ţării.

De trei luni, o fată stă în cort la marginea pădurii, în Șcheii Brașovului. Nimeni nu știe cine e
Recomandări

De trei luni, o fată stă în cort la marginea pădurii, în Șcheii Brașovului. Nimeni nu știe cine e

Este vorba despre trenurile:

IR 1696/1695 Timişoara Nord – Bucureşti Nord (retur), care trebuia să ajungă la destinaţie la 8:25

IR 1692 Timişoara Nord – Bucureşti, cu ora de sosire în Gara de Nord la 14:42

IR 1822/1821 Arad – Bucureşti Nord (retur), care trebuia să ajungă la 6:16

trenul 347-2 Curtici – Bucureşti Nord, cu ora de sosire din mersul trenurilor 16:06

trenul 472-1 Bucureşti Nord – Curtici trenul 472-2 Curtici – Bucureşti Nord

Trenul Timişoara Nord – Bucureşti Nord, care a fost blocat la Orşova, în judeţul Mehedinţi, a fost repus în mişcare după 9 ore, scrie Mediafax. Alte trei trenuri sunt blocate în gări.

Trenul 695 care circulă între Timişoara şi Bucureşti este blocat, duminică, de peste şapte ore, în apropiere de Orşova. Circulaţia feroviară pe magistrala 900 este întreruptă între staţiile CF Topleţ şi Valea Cernei, în judeţul Caraş-Severin, după ce mai multe crengi de copac au căzut peste firul de înaltă tensiune şi l-au rupt. Trenul IR 1696, care se deplasa pe relaţia Timişoara – Bucureşti (aproximativ 200 de călători) staţionează în linie curentă.

Calvarul unui chirurg român pregătit în Franța și Belgia după ce a revenit în România
Recomandări

Calvarul unui chirurg român pregătit în Franța și Belgia după ce a revenit în România

De asemenea, din cauza lipsei de tensiune în reţeaua de contact, este oprită circulaţia feroviară pe magistrala 200, între staţiile CF Vărădia şi Zam, în judeţul Arad. Din acest motiv, două trenuri şi-au întrerupt deplasarea. Trenul IR 473-2, care se deplasează pe relaţia Curtici – Bucureşti (aproximativ 60 de călători) staţionează aproape de staţia CF Vărădia (judeţul Caraş-Severin).

Trenul IR 472-1, care se deplasează pe relaţia Bucureşti – Budapesta (aproximativ 100 de călători) este oprit în staţia CF Zam (judeţul Arad). Probleme sunt şi în judeţul Gorj.

Din cauza lipsei de tensiune în reţeaua de contact, circulaţia feroviară pe secţia de cale ferată 202 Târgu Jiu – Filiaşi este întreruptă. Din acest motiv, trenul InterRegio 1822, care se deplasează pe relaţia Arad – Bucureşti Nord, este oprit în linie curentă între staţiile CF Budieni şi Copăcioasa.

Lecții împotriva traficului de persoane cu copii de 13-14 ani în cea mai expusă zonă a României. „Până să fie cazul Caracal, directorii și profesorii nu erau foarte receptivi”
Recomandări

Lecții împotriva traficului de persoane cu copii de 13-14 ani în cea mai expusă zonă a României. „Până să fie cazul Caracal, directorii și profesorii nu erau foarte receptivi”

Noaptea trecută (în jurul orei 23.30) a fost închisă circulaţia feroviară pe secţia de cale ferată 922 Vasiova – Reşiţa, în judeţul Caraş-Severin.

În județul Hunedoara, circulaţia feroviară pe secţia de cale ferată Simeria – Filiaşi este întreruptă în zona staţiei CF Livezeni (judeţul Hunedoara), după ce firul de contact s-a rupt.

Trenul InterRegio 1824, care se deplasează pe relaţia Deva – Bucureşti Nord, şi-a întrerupt deplasarea.


Citește și: 29 de ani de când românii au strigat „Jos comunismul!”. Ce facem astăzi cu libertatea câștigată în ’89?


 

Close
Închide
  Close