Vasluianul a povestit că, după o lună de discuții cu compania care l-a expediat, i s-a spus că trebuie să mai plătească o dată plasma.
A plătit televizorul cu diagonala de 61 cm, pe care dorea să-l instaleze e în bucătărie, iar comanda a venit destul de repede. După două zile când a deschis coletul, bărbatul a observat că televizorul are ecranul crăpat.
A luat legătura cu firma furnizoare, iar aceasta i-a transmis că-i va înlocui produsul fără nicio problemă. Reprezentanții companiei s-au prezentat la domiciliul hușeanului, au preluat televizorul crăpat și l-au anunțat că îl duc într-un service pentru remedierea problemei.
I s-a cerut să îl plătească încă o dată
După o lună, compania l-a anunțat că televizorul este gata și îl poate ridica, dacă achită suma de 399 de lei, în condițiile în care televizorul a costat, cu tot cu transport, 414 lei.
Practic, păgubitul trebuia să mai plătească o dată televizorul pe care l-a primit gata crăpat, în caz contrar urmând să i se restituie aparatul așa cum a fost scos din cutie, adică spart și nefuncțional.
„Te simți batjocorit. Pentru că primesc un produs stricat de la ei, că se și vede, le-am trimis exact video, foto, când se vede clar cum l-a primit, dar sunt dus cu vorba vreo lună. După, mi se spune că mai trebuie să dau 399 de lei, dacă vreau televizor, căci altfel mi-l trimit înapoi pe cel stricat. Nu vă mai spun că a fost nevoie de zeci de telefoane”, a povestit bărbatul.
Acesta este dezamăgit după experiența pe care a avut-o și spune că nu mai dorește „nici produsul stricat, să și-l țină acolo”.
„Vreau ca oamenii să știe să verifice pe loc produsul, ca să nu pățească așa ca mine. Nu-mi mai trebuie nici bani, nici nimic”, a spus păgubitul.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro
Mar22 • 13.12.2024, 00:49
La fel am pățit când am cumpărat de pe net, era o reclamă cu oferta la un aspirator vertical. Aparatul nu funcționează, nu are aspect de aspirator de 360 de lei, deși spunea că prețul asta este redus cu nu știu câte mii. Imediat am cerut retur și ca să îl trimit mă costă transportul mai mult decât prețul lui, undeva in Bulgaria. Dar pentru confirmarea comenzii m a sunat cineva din Romania care acum nu răspunde la telefon. Deci atenție la reclame pe net. Sunt multe țepe. Nu mai iau de pe net decât de pe site urî cunoscute.
Ceciliu • 12.12.2024, 17:09
Dacă nu l-ai deschis în fata curierului... la revedere. O sa spună ca t u l-ai spart și acum vrei altul. Alege altădată deschidere colet.
Andan09 • 12.12.2024, 15:51
De ce sa nu-ti mai trebuiasca nimic? Du-te bre la ANPC, insista, fa scandal pe banii tai... multi, putini, sunt banii tai... pai? Daca stai asa nu numai ca esti luat de prost dar vanzatorul o sa creada ca asa merge pe piata si o sa mai faca si la altii.. fii barbat, ia-te de ei..!!