Anul trecut țara noastră s-a aflat pe locul al treilea în Europa în clasamentul vânzărilor SUV-ului german, după Germania și Marea Britanie. Anul acesta, la 4 săptămâni de la lansarea SUV-ului Touareg, Volkswagen România a reușit să vândă aproape 100 de exemplare.
După ce Volkswagen România a anunțat că primește rezervări online, cu plata unei rezervări de 1.000 de euro, pe site-ul dedicat modelului Touareg, aproape 200 de persoane au fost interesate de noul model, iar jumătate din acestea și-au comandat deja mașina, făcând o rezervare. Plățile însumate, făcute exclusiv cu un card de credit, s-au ridicat la aproape 100.000 de euro.
Peste 60% din clienții care au rezervat mașina au optat pentru versiunea care costă 60.000 de euro, cea mai scumpă dintre cele două versiuni oferite în această campanie, restul optând pentru varianta mai ieftină, care costă 42.990 euro, potrivit profit.ro.
Aflat în vârful gamei de modele, Touareg exprimă clar ambiţiile mărcii. Designul expresiv îi conferă o alură inconfundabilă şi plină de forţă. Numeroase sisteme de asistenţă inovatoare îi ridică la maximum nivelul de siguranţă şi de confort.
Volkswagen susţine că noul Touareg va avea numeroase sisteme de asistenţă care vor ridic nivelul de siguranţă şi de confort. Constructorul german mai anunţă că noul model va dispune de unele dintre cele mai mari panouri digitale de bord din clasa sa, iar sistemele sale de conectivitate îl transformă într-un device digital pe patru roţi, informează auto-bild.ro.
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro