„Ca şi în filme, aplicăm pe corpul uman un numar mare de senzori pentru a putea înţelege interacţiunea dintre om şi vehicul”, a declarat Gary Strumolo, manager Ford. „După ce culegem datele, creem oameni virtuali pe care îi folosim să realizăm un numar mare de teste care ne vor ajută să înţelegem cum persoane de diferite dimenisiuni corporale interactionează cu diferite tipuri de maşini. Este un mod eficient de a crea maşinile viitorului”, a completat oficialul Ford.
Sistemul utilizat de constructorul american se numeste Human Occupant Package Simulator (HOPS) şi combină softul pentru captura imaginilor cu un vehicul de teste special. „Confortul sau disconfortul sunt, în mod inerent, măsuri subiective”, a declarat Nanxin Wang, şeful departamentului tehnic Ford. „O maşină poate fi confortabilă pentru unii în timp ce alţii pot considera opusul. Provocarea noastră este să găsim motivul pentru care oamenii se simt bine sau nu în maşină şi să schimbăm designul acestora”, a completat Nanxin Wang.
„Înainte să dispunem de sistemul HOPS, singura cale prin care puteam evalua designul maşinilor era să rugăm oamenii să se urce în ele şi să ne spună cum se simt. Acest lucru ne ocupă mult timp. Acum putem grupa aceste date subiective cu măsuratorile obiective realizate cu ajutorul HOPS”, a încheiat Nanxin Wang.
Vrei şi tu o maşină ? Libertatea are pentru tine mii de oferte