Peste 60% dintre participanţii la studiu spun că ultima persoană de care s-au îndrăgostit au întâlnit-o la serviciu, şcoală sau în cercul de prieteni.
Pentru tinerii cu vârste între 18 şi 24 de ani, internetul reprezintă o modalitate de a cunoaşte dragostea, în vreme ce pentru internauţii cu vârste de peste 35 de ani recomandarea prietenilor sau a rudelor este o opţiune mai bună.
Dacă ar fi să opteze pentru cel mai important aspect care i-a făcut să se îndrăgostească, respondenţii ar pune pe primul loc legătura emoţională creată (33%), urmată de personalitatea celuilalt (19%) şi atenţia sau grija pe care i-o acordă (15%), în vreme ce aspectul fizic este menţionat de numai 9% dintre respondenţi (acesta fiind semnificativ mai important pentru bărbaţi decât pentru femei).
Inteligenţa şi simţul umorului îi fac pe jumătate dintre utilizatorii de internet să se îndrăgostească, aceste calităţi fiind urmate de bunătatea sufletească şi sinceritatea.
Referitor la diferenţele dintre genuri, pentru femei este mai important ca partenerul să aibă simţul umorului şi să inspire încredere, pe când bărbaţii se îndrăgostesc mai des de femei elegante, cu stil, ambiţioase şi hotărâte, dar totuşi sensibile.
În ceea ce priveşte durata sentimentului iubirii, 79% dintre români cred că zicala „Dragostea durează 3 ani” nu este reală şi sunt convinşi că dragostea durează mai mult de atât- dacă în adolescenţă durează câteva luni, la maturitate ajunge la peste 10 ani.