O rudă a pensionarei a depus o sesizare prin aplicația MyCluj a Primăriei Cluj-Napoca prin care a cerut să fie eliberat un abonament pe hârtie. Reprezentanții CTP au respins, însă, solicitarea, scrie Mediafax.ro.
„În calitate de pensionar, mama mea beneficiază de transport în comun gratuit. Începând cu acest an, abonamentele gratuite s-au eliberat sub formă de carduri. Din motive personale şi religioase, mama mea nu acceptă să utilizeze niciun fel de card. Am făcut solicitare către cei de la CTP să îi elibereze un abonament pe suport hârtie ca şi pâna acum, dar răspunsul lor a fost negativ. Având în vedere că este un drept pe care îl are, dar de care nu poate beneficia din acest motiv, vă rog suportul Dvs. pentru rezolvarea acestei probleme”, se arată în postarea pe aplicaţie.
Reprezentanții Primăriei Cluj au precizat că sesizarea a fost transmisă Companiei de Transport Public pentru a soluționa cazul.
Potrivit sursei citate, sistemul de bilete a fost implementat la nivelul municipiului Cluj în anul 2015. De la 1 ianuarie 2018, pensionarii, care beneficiază de transport gratuit, primesc carduri care trebuie validate la urcarea în mijloacele de transport în comun din Cluj.
Aplicaţia de sesizări MyCluj a fost lansată de Primăria Cluj-Napoca în martie 2017.
sursă foto: ziarulclujean.ro
Citește și VIDEO/Goana după averile infractorilor, o cursă cu obstacole. Contre între ANAF şi DNA. Miza: un miliard de euro
Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro