Maşina cu două feţe
Câţiva pasionaţi de mecanică auto au reuşit să realizeze un automobil cu două motoare – unul în faţă şi celălalt în spate -, cu două parbrize, cu două volane, două schimbătoare de viteze şi care poate fi condus de… doi şoferi. Ineditul “prototip” este opera unor mecanici de la un service auto din comuna Drăgăneşti- Vlaşca, judeţul Teleorman, şi este alcătuit, de fapt, din lipirea prin sudură a părţilor din faţă a două autoturisme.
Trabantul-oiţă circulă prin Baia Mare
Un pensionar din Baia Mare, Maramureş, şi-a îmbrăcat Trabantul cu 51 de blăniţe de oaie. Paul Havrilla (70 de ani) este un fan al acestei mărci de maşini şi deţine nu mai puţin de 11. Trabantul-oiţă a fost decorat cu lipici şi blănuri, iar munca meticuloasă a durat un an.
Dacie din 1979, tunată ca un bolid
Un ploieştean ataşat de Dacia sa 1300 din 1979 a decis să investească pentru a o aduce cât mai la zi cu dotările. “Sole”, aşa cum a fost botezată maşinuţa, are încă vopseaua originală, dar şi cutie de viteze de Renault 21, scaune îmbrăcate în piele, mască tunată. Mircea Voinea, proprietarul Daciei, spune că nu ar vinde-o pentru toţi banii din lume.
Autoturismul ăsta are o lungime de 7 metri
Braşoveanul Arpad Molnar şi-a făcut o maşină cum nu mai are nimeni în România. E realizată din două Trabanturi şi jumătate, e decapotabilă, are canapele din piele şi masă în mijloc şi o lungime totală de 7 metri. “Ideea mi-a venit de la nişte prieteni, care m-au întrebat dacă nu am o maşină pentru nuntă. Atunci am făcut acest model, de unul singur, în service-ul meu”, ne-a spus Arpad.