Dezvoltarea tot mai accentuată a tehnologiei și utilizarea micilor trucuri online vin cu avantajul că, în calitate de utilizator, putem economisi o sumă mare de bani ori de câte ori facem cumpărături online. Indiferent de comanda plasată, aceasta are o sursă și o destinație.
În funcție de cât de bine este pus la punct întregul proces, pachetul poate ajunge mai devreme sau mai târziu la fiecare dintre noi, cu sau fără provocări. În timp ce alte domenii au scăzut în valoare și căutare, e-Commerce este în continuă creștere. Nici nu e de mirare, întrucât pandemia Covid-19 a făcut ca utilizatorii să se orienteze mult mai mult pe shopping-ul online.
Însă, în același timp, tot mai mulți retaileri și-au făcut apariția în mediul online, motiv pentru care oferta de produse este mult mai mare. Un efect direct al acestui fenomen este reprezentat de diferența de prețuri existentă pentru fiecare produs în parte. Cu scopul de a veni în ajutorul utilizatorilor, am pus la punct câteva beneficii și dezavantaje în folosirea unor comparatoare preturi.
Posibilitatea găsirii celui mai mic preț cu ajutorul unui comparator de preț
Varietatea foarte mare de produse și servicii existentă pe piață poate fi o adevărată provocare pentru utilizatori. Spre deosebire de computere specializate, natura umană nu are capacitatea de a ține minte numere și de a le procesa atât de ușor. La capătul opus stau softurile specializate, cum este un comparator de prețuri, capabil să identifice întocmai cel mai mic preț de pe site-urile care comercializează un anumit produs. Astfel, ori de câte ori îți dorești să faci maxim de economii în cumpărăturile tale online, le poți folosi în avantajul tău.
Provocări întâlnite la fiecare pas
Chiar dacă, teoretic, comparatoarele de prețuri sunt extrem de utile și au capacitatea de a ne ajuta să facem smart shopping, lucrurile stau deseori diferit atunci când intervine practica. Există multe situații în care, imediat după ce un utilizator a identificat prețul optim și a fost redirecționat către magazinul cu oferta, articolul pare a avea un preț diferit față de cel afișat sau, după caz, este indisponibil din cauza lipsei de stoc. Această tehnică începe să fie din ce în ce mai des folosită de retaileri, prin care poate fi generat traficul pentru magazinele online pe care le administrează. Pentru utilizatori, acest lucru poate conduce fie la achiziționarea unui produs la preț mult mai mare, datorat neatenției, fie doar la pierderea timpului.
Soluția potrivită
Cum fiecare problemă are o soluție pretabilă în secolul XXI, aceasta a fost identificată de Claudiu Mihuț. Astăzi, mulțumită comparatorului de prețuri dezvoltat de el, ne putem bucura de preluarea, în timp real, a prețurilor produselor și a stocului magazinelor online, de îndată ce produsul a fost căutat pe platformă.
Platforma este special concepută pentru a compara preturi, oferind astfel posibilitatea utilizatorilor de a se bucura de cea mai bună ofertă. În plus, pentru a face totul mai ușor, aplicatia de comparat preturi 3CHEAPS este foarte intuitivă și ușor de folosit, posibil a fi descărcată din magazinul Google Play.