„De-a lungul anilor, am acordat o atenție deosebită echipei noastre de tehnicieni. Nu i-am considerat simpli executanți de lucrări la fața locului, ci ca pe adevărați ambasadori ai mărcii noastre,” spune Andrei Popovici, Director Executiv Vânzări Locale și Operațiuni Clienți la Telekom Romania. „Iar mai ales ultima perioadă a însemnat pentru noi o transformare digitală care a schimbat semnificativ modul de lucru al echipelor noastre de tehnicieni, cu rezultate extraordinare la nivelul întregii companii.”

(Publicitate) Echipa de tehnicieni care a transformat clienții în prieteni

Prin digitalizarea canalului de tehnicieni s-a produs o transformare a operațiilor companiei, mai exact, prin adoptarea stilului de  management la zona de vânzări, a controlului și a monitorizării activității acestuia, atât din punct de vedere operațiuni, cât și vânzări. „Proiectul a început acum câțiva ani prin crearea unei echipe de coaching formată din 10 tehnicieni. Această echipă avea rol de training și susținere a vânzărilor pentru a crea oportunități. Membrii au fost aleși din rândul colegilor tehnicieni pe criterii de performanță și erau alocați să lucreze câte o săptămână cu câte un tehnician”, povestește Andreea Ioniță, Manager Monetizare Telekom Romania.

Aplicația care te face expert în relația cu clienții

Exista însă o problemă: într-o lună puteau fi pregătiți doar 5% din totalul tehnicienilor. Astfel a apărut proiectul NetExpert, prin care tehnicienii Telekom au reușit să transforme cu 50% mai mulți clienți în adevărați prieteni ai companiei. „Evoluția capabilităților tehnicienilor în urma activității de coaching poate fi ușor vizualizată în aplicația ExpertApp, pentru a ține evidența progresului făcut de aceștia. Aceasta oferă supervizorului un instrument consistent, care nu include numai date, ci este și de ajutor în programarea activităților. Pe durata pandemiei, aceste instrumente electronice sprijină abordarea fără hârtie, care poate duce la diminuarea răspândirii COVID,” declară Norbert Hockl, Manager Excelență Operațională Telekom Romania.Andrei Popovici consideră că aceste rezultate nu erau posibile fără o dedicare extraordinară a tuturor echipelor interne implicate. „Chiar dacă ne așteptam la rezultate bune, am fost uimiți de receptivitatea colegilor în implementarea măsurilor de digitalizare și de flexibilitatea lor în a se adapta noilor vremuri. Rezultatele acestea sunt cu atât mai valoroase în contextul COVD, când digitalizarea aduce mai mult decât beneficii materiale pentru companie și clienți – digitalizarea a devenit o modalitate prin care salvăm vieți.”

Scandal în Spania! A refuzat momentul de reculegere pentru Maradona: „Nu omagiez un violator, un abuzator și un pedofil!”
PARTENERI - GSP.RO
Scandal în Spania! A refuzat momentul de reculegere pentru Maradona: „Nu omagiez un violator, un abuzator și un pedofil!”
GEST FABULOS făcut de Monica Gabor pentru Irinel Columbeanu după ce acesta a ajuns sărac lipit
PARTENERI - PLAYTECH
GEST FABULOS făcut de Monica Gabor pentru Irinel Columbeanu după ce acesta a ajuns sărac lipit
Horoscop 30 noiembrie 2020. Capricornii au ajuns la o adevărată colecție de dezamăgiri
HOROSCOP
Horoscop 30 noiembrie 2020. Capricornii au ajuns la o adevărată colecție de dezamăgiri
Noi simptome asociate infectării cu SARS-CoV-2. Primele semne care ar trebui să ne atragă atenția
Știrileprotv.ro
Noi simptome asociate infectării cu SARS-CoV-2. Primele semne care ar trebui să ne atragă atenția
ŞOC! Băiatul care a prevestit pandemia anunţă o nouă TRAGEDIE pentru omenire. Ce urmează să se întâmple între decembrie 2020 şi martie 2021
Telekomsport
ŞOC! Băiatul care a prevestit pandemia anunţă o nouă TRAGEDIE pentru omenire. Ce urmează să se întâmple între decembrie 2020 şi martie 2021