DONEAZĂ ȘI SUSȚINE REDACȚIA
Opinii Acasa | Opinii

De ce nu sunt de acord cu retragerea licenței României TV. Care sunt condițiile ridicării licenței unui post TV

« Înapoi la articol

Comentarii (39)

Jumbo   •   22.04.2023, 16:54

Singurul post TV vertical, al poporului, a ramas ROMANIA TV, restul sunt vandute stapanilor de afara. *** Mai sunt cateva site uri verticale gen Evz, Luju sau Gold ul lui Gușă, *** Nu stiti decat slava Ucraina, la ordin. Daca vin rusii peste noi, schimbati macazul a doua zi

Acest comentariu a fost moderat pentru: calomnie.

valeri_gazzaev   •   22.04.2023, 16:43

Deci discutia e daca ar fi sau nu proportional. Eu nu stau acum sa caut alternative, dle Tolontan, ce ar fi bine, cum ar fi, cat ar fi. Vorbim de un derapaj extrem de grav. Nu cred ca solutia e sa discutam de cuantumul amenzilor pe care ar putea sa ceara cna. Dumneavoastra dati exemplul fox news. Nu stiu daca este bun, poate ca aia e solutia care nu ingradeste libera exprimare, dar pt mine, de exemplu, e insuficient. Veniti, puneti si alte solutii pe masa, hai sa lr discutam. Nu putem fi nici prea toleranti intr-un razboi cu propaganda si minciuna, doar de dragul democratiei si liberatatii de exprimare. Treaba asta nu merge, iar efectul va fi ca astfel de canale media, vor deveni chiar si mai agresive decat sunt azi.

adriann_   •   22.04.2023, 16:22

Punctul de vedere exprimat de Catalin Tolontan cu privire la campania pentru retragerea lientei postului RomaniaTV este rational si binevenit. Ce lipseste insa este un punct de vedere cu privire la problema discutata de Ciutacu si care a declansat campania respectiva. E normal ca o persoana cu depresie si frecvente internari la spitalul 9 pe tentative de suicid sa fie lasata in continuare sa faca investigatii? Ciutacu a pus problema gresit (zic eu) in sensul ca a prezentat o asemenea persoana ca fiind o posibila unealta folosita in scopuri dubioase. De fapt, intrebarea legitima e alta: nu era cumva normal ca un angajator responsabil sa ofere unei persoane cu asemenea probleme, macar temporar, un post care sa nu presupuna stres/atentie incordata/discutii confidentiale etc etc etc? Ceva gen lifestyle in loc de investigatii, macar pentru o vreme?

parpalache   •   22.04.2023, 15:50

Cine sunt„parțile” in conflict?!E România TV contra ziarul Libertatea?!România TV-postul de știri CU CEA MAI MARE AUDIENȚA și ziarul Libertatea-o publicație de prestigiu,care practica și jurnalismul de investigații și...FOARTE INFORMATA?!Normal ar fi ca Catalin Tolontan fostul șef al nefericitei jurnaliste și al ziarului Libertatea, sa adreseze un protest lui Victor Ciutacu -realizatorul emisiunii„Punctul culminant” de la România TV și șefului lui de la România TV. !Campania de presa declanșata de Libertatea,mie personal mi se pare exacerbata,dar și...suspecta!Suspecta pentru ca pare ca vizeaza chiar ...România TV-nu persoana lui Ciutacu!Pentru ca emisiunea„Punctul culminant”a lui Ciutacu de pe România TV. stârnește furia papagalilor din cenzura!Da, se pare ca s-a instituit cenzura-cu toate ca in mod oficial țara noastra nu este in razboi!Chiar daca e un razboi in proximitate(la vreo 500 de KM)-un razboi aberant din toate punctele de vedere-fiind pe modelul invaziei hitleriste-acum intr-o epoca când cei mai versați practica„revoluții portocalii”ori „primaveri arabe”pentru ași realiza obiectivele?!Pentru ca- Ciutacu se distra pe seama propagandei destul de„stravezii”a lui Zelenski-(care totuși avea justificarea ca e in razboi)?!Sunt total de acord cu domnul Tolontan!Ca nu trebuie sa mai inchidem televiziuni!Daca susținem ca e democrație!

    Cătălin Tolontan   •   22.04.2023, 16:12

    parpalache   •  22.04.2023, 15:50

    Cine sunt„parțile” in conflict?!E România TV contra ziarul Libertatea?!România TV-postul de știri CU CEA MAI MARE AUDIENȚA și ziarul Libertatea-o publicație de prestigiu,care practica și jurnalismul de investigații și...FOARTE INFORMATA?!Normal ar fi ca Catalin Tolontan fostul șef al nefericitei jurnaliste și al ziarului Libertatea, sa adreseze un protest lui Victor Ciutacu -realizatorul emisiunii„Punctul culminant” de la România TV și șefului lui de la România TV. !Campania de presa declanșata de Libertatea,mie personal mi se pare exacerbata,dar și...suspecta!Suspecta pentru ca pare ca vizeaza chiar ...România TV-nu persoana lui Ciutacu!Pentru ca emisiunea„Punctul culminant”a lui Ciutacu de pe România TV. stârnește furia papagalilor din cenzura!Da, se pare ca s-a instituit cenzura-cu toate ca in mod oficial țara noastra nu este in razboi!Chiar daca e un razboi in proximitate(la vreo 500 de KM)-un razboi aberant din toate punctele de vedere-fiind pe modelul invaziei hitleriste-acum intr-o epoca când cei mai versați practica„revoluții portocalii”ori „primaveri arabe”pentru ași realiza obiectivele?!Pentru ca- Ciutacu se distra pe seama propagandei destul de„stravezii”a lui Zelenski-(care totuși avea justificarea ca e in razboi)?!Sunt total de acord cu domnul Tolontan!Ca nu trebuie sa mai inchidem televiziuni!Daca susținem ca e democrație!

    Nu sunt părți, nu sunt tabere. Nu suntem în conflict cu nimeni. Ideea asta că ”stai, domn ne, s-au certat unii” este un fel de a bagateliza un lucru foarte important în societate: stigmatizarea oamenilor care au suferințe psihice. Cum spune Asociația Psihologilor din România, discutăm despre ”blamarea, discreditarea, jignirea, invalidarea” celor care au o boală. Aici e discuția.

fany   •   22.04.2023, 15:41

Am și eu, vă rog o întrebare, bineînțeles, retorică: în această țară mai ai voie să comentezi pe marginea unui subiect sau altul sau să exprimi o părere care nu este neapărat în concordanță cu politica guvernamentală ? Da sau nu? Au trecut doar 32 de ani din '89 până acum și atunci eram cu toții de acord că nu mai vrem cenzură. S-a întâmplat ceva între timp și n-am aflat noi? Dacă da, ar trebui să ne axăm doar pe lucrurile care contează și să nu mai dăm importanță prea mare diversiunilor de tot felul menite să distragă atenția publică.

Imparatul_e_gol_pe_YOUTUBE   •   22.04.2023, 13:05

Spuneti-ne dn Tolontan, cum poate presa sa mai se prezinte ca voce a poporului cand in ultimii ani ati fost cu totii vocea statului? Ce procent din ziaristi a fost de ex. pro-vaccinare si ce procent au fost vocal reticenti , comparat cu aceleasi procente din public ? Ce procent din populatie sustine politica externa a Romaniei vis-a-vis de razboiul de la est si ce procent din tagma dvs o face ? Dvs si cei ca dvs, acesti "liberali de buna credinta" (liberali in sensul liberalismului clasic, nu al unui partid sau altul) ati girat cea mai tiranica, campanie din istoria lumii libere. Si dupa ce ati tinut 2 ani de zile sa prezentati NUMAI si NUMAI o singura varianta pe cea mai importanta tema din istoria contemporana, acum v-ati trezit ca ati creat un monstru intolerant ce doreste sa jupoaie de vii "putleristii". Pt ca aici s-a ajuns cu nivelul discutiei, cei ce vor inchiderea RTV vor eliminarea din spatiul public al tuturor opozantilor. Si discursul dvs si al tagmei dvs este principalul responsabil si vinovat pt isteria creata. Mai greu sa bagam inapoi duhul in sticla o data ce l-am eliberat, nu credeti ? Dar sunt sigur ca dvs, ca un bun invatacel al monstruozitatii cu fata umana numita "k. popper", considerati ca "intoleranta la intoleranta" este o datorie a dvs. Dar "intoleranta la intoleranta" nu inseamna decat totalitarianism, pt ca orice deviatie de la doctrina oficiala este "intoleranta". Dvs ati creat aceasta situatie. Bucurati-va de ea.

    Public_cititor   •   24.04.2023, 13:55

    Imparatul_e_gol_pe_YOUTUBE   •  22.04.2023, 13:05

    Spuneti-ne dn Tolontan, cum poate presa sa mai se prezinte ca voce a poporului cand in ultimii ani ati fost cu totii vocea statului? Ce procent din ziaristi a fost de ex. pro-vaccinare si ce procent au fost vocal reticenti , comparat cu aceleasi procente din public ? Ce procent din populatie sustine politica externa a Romaniei vis-a-vis de razboiul de la est si ce procent din tagma dvs o face ? Dvs si cei ca dvs, acesti "liberali de buna credinta" (liberali in sensul liberalismului clasic, nu al unui partid sau altul) ati girat cea mai tiranica, campanie din istoria lumii libere. Si dupa ce ati tinut 2 ani de zile sa prezentati NUMAI si NUMAI o singura varianta pe cea mai importanta tema din istoria contemporana, acum v-ati trezit ca ati creat un monstru intolerant ce doreste sa jupoaie de vii "putleristii". Pt ca aici s-a ajuns cu nivelul discutiei, cei ce vor inchiderea RTV vor eliminarea din spatiul public al tuturor opozantilor. Si discursul dvs si al tagmei dvs este principalul responsabil si vinovat pt isteria creata. Mai greu sa bagam inapoi duhul in sticla o data ce l-am eliberat, nu credeti ? Dar sunt sigur ca dvs, ca un bun invatacel al monstruozitatii cu fata umana numita "k. popper", considerati ca "intoleranta la intoleranta" este o datorie a dvs. Dar "intoleranta la intoleranta" nu inseamna decat totalitarianism, pt ca orice deviatie de la doctrina oficiala este "intoleranta". Dvs ati creat aceasta situatie. Bucurati-va de ea.

    Bravo!

    Moshu   •   22.04.2023, 14:06

    Imparatul_e_gol_pe_YOUTUBE   •  22.04.2023, 13:05

    Spuneti-ne dn Tolontan, cum poate presa sa mai se prezinte ca voce a poporului cand in ultimii ani ati fost cu totii vocea statului? Ce procent din ziaristi a fost de ex. pro-vaccinare si ce procent au fost vocal reticenti , comparat cu aceleasi procente din public ? Ce procent din populatie sustine politica externa a Romaniei vis-a-vis de razboiul de la est si ce procent din tagma dvs o face ? Dvs si cei ca dvs, acesti "liberali de buna credinta" (liberali in sensul liberalismului clasic, nu al unui partid sau altul) ati girat cea mai tiranica, campanie din istoria lumii libere. Si dupa ce ati tinut 2 ani de zile sa prezentati NUMAI si NUMAI o singura varianta pe cea mai importanta tema din istoria contemporana, acum v-ati trezit ca ati creat un monstru intolerant ce doreste sa jupoaie de vii "putleristii". Pt ca aici s-a ajuns cu nivelul discutiei, cei ce vor inchiderea RTV vor eliminarea din spatiul public al tuturor opozantilor. Si discursul dvs si al tagmei dvs este principalul responsabil si vinovat pt isteria creata. Mai greu sa bagam inapoi duhul in sticla o data ce l-am eliberat, nu credeti ? Dar sunt sigur ca dvs, ca un bun invatacel al monstruozitatii cu fata umana numita "k. popper", considerati ca "intoleranta la intoleranta" este o datorie a dvs. Dar "intoleranta la intoleranta" nu inseamna decat totalitarianism, pt ca orice deviatie de la doctrina oficiala este "intoleranta". Dvs ati creat aceasta situatie. Bucurati-va de ea.

    Mai draga,daca un ziar,un ziarist sau orice alt formator de opinie,refuza sa fie lipsit de logica nu insemna ca nu-si face meseria bine,nu inseamna ca "nu slujeste poporul(nici nu-i treaba lui asta)"ci inseamna ca refuza sa se puna in slujba "poporului cu prea multa imaginatie si prea putina intelighentie",cam asa ca dvs !

    journo   •   22.04.2023, 13:35

    Imparatul_e_gol_pe_YOUTUBE   •  22.04.2023, 13:05

    Spuneti-ne dn Tolontan, cum poate presa sa mai se prezinte ca voce a poporului cand in ultimii ani ati fost cu totii vocea statului? Ce procent din ziaristi a fost de ex. pro-vaccinare si ce procent au fost vocal reticenti , comparat cu aceleasi procente din public ? Ce procent din populatie sustine politica externa a Romaniei vis-a-vis de razboiul de la est si ce procent din tagma dvs o face ? Dvs si cei ca dvs, acesti "liberali de buna credinta" (liberali in sensul liberalismului clasic, nu al unui partid sau altul) ati girat cea mai tiranica, campanie din istoria lumii libere. Si dupa ce ati tinut 2 ani de zile sa prezentati NUMAI si NUMAI o singura varianta pe cea mai importanta tema din istoria contemporana, acum v-ati trezit ca ati creat un monstru intolerant ce doreste sa jupoaie de vii "putleristii". Pt ca aici s-a ajuns cu nivelul discutiei, cei ce vor inchiderea RTV vor eliminarea din spatiul public al tuturor opozantilor. Si discursul dvs si al tagmei dvs este principalul responsabil si vinovat pt isteria creata. Mai greu sa bagam inapoi duhul in sticla o data ce l-am eliberat, nu credeti ? Dar sunt sigur ca dvs, ca un bun invatacel al monstruozitatii cu fata umana numita "k. popper", considerati ca "intoleranta la intoleranta" este o datorie a dvs. Dar "intoleranta la intoleranta" nu inseamna decat totalitarianism, pt ca orice deviatie de la doctrina oficiala este "intoleranta". Dvs ati creat aceasta situatie. Bucurati-va de ea.

    Cum adica vocea poporului? Nu e treaba presei sa fie vocea poporului, terminati cu aberatiile astea. Publicatiile individuale au dreptul sa scrie ce vor, chiar daca va convine sau nu. Iar media in ansamblu ar fi bine sa reprezinte tot spectrul de opinii. De-aia nu trebuia interzis nici OTV si nici Romania TV nu trebuie oprit. Bunul simt nu poate fi reglementat prin lege. Din fericire!

    Cătălin Tolontan   •   22.04.2023, 13:18

    Imparatul_e_gol_pe_YOUTUBE   •  22.04.2023, 13:05

    Spuneti-ne dn Tolontan, cum poate presa sa mai se prezinte ca voce a poporului cand in ultimii ani ati fost cu totii vocea statului? Ce procent din ziaristi a fost de ex. pro-vaccinare si ce procent au fost vocal reticenti , comparat cu aceleasi procente din public ? Ce procent din populatie sustine politica externa a Romaniei vis-a-vis de razboiul de la est si ce procent din tagma dvs o face ? Dvs si cei ca dvs, acesti "liberali de buna credinta" (liberali in sensul liberalismului clasic, nu al unui partid sau altul) ati girat cea mai tiranica, campanie din istoria lumii libere. Si dupa ce ati tinut 2 ani de zile sa prezentati NUMAI si NUMAI o singura varianta pe cea mai importanta tema din istoria contemporana, acum v-ati trezit ca ati creat un monstru intolerant ce doreste sa jupoaie de vii "putleristii". Pt ca aici s-a ajuns cu nivelul discutiei, cei ce vor inchiderea RTV vor eliminarea din spatiul public al tuturor opozantilor. Si discursul dvs si al tagmei dvs este principalul responsabil si vinovat pt isteria creata. Mai greu sa bagam inapoi duhul in sticla o data ce l-am eliberat, nu credeti ? Dar sunt sigur ca dvs, ca un bun invatacel al monstruozitatii cu fata umana numita "k. popper", considerati ca "intoleranta la intoleranta" este o datorie a dvs. Dar "intoleranta la intoleranta" nu inseamna decat totalitarianism, pt ca orice deviatie de la doctrina oficiala este "intoleranta". Dvs ati creat aceasta situatie. Bucurati-va de ea.

    Nu va suparati, dar nu e treaba unui jurnalist sa sustina "politica externa a Romaniei". Despre reprosurile ca noi am fi sustinut statul, oricand, nu au fundament factual. Inca din primele zile ale pandemiei am avertizat asupra limitarii libertatilor, am facut investigatii. Si am continuat asa. Ca nu am sustinut teorica conspiratiei, da, aveti dreptate, nu sustinem acest lucru si nu o vom face niciodata. Asta publicam pe 15 martie: https://www.libertatea.ro/stiri/totul-despre-starea-de-urgenta-de-la-un-cercetator-roman-cu-studii-in-sua-2912984 Acestea sunt doar cateva exemple de investigatii: https://www.libertatea.ro/stiri/alexandru-sas-firma-sotiei-22-milioane-de-masti-china-pret-dublu-2948445 https://www.libertatea.ro/stiri/sotia-fostului-ofiter-sri-recunoaste-ca-a-adus-mastile-cu-158-lei-cu-tot-cu-transport-dar-spune-ca-a-avut-si-cercetare-de-piata-si-da-exemplul-emag-care-le-vinde-cu-3-lei-2949104

      vili.popa   •   22.04.2023, 14:00

      Cătălin Tolontan   •  22.04.2023, 13:18

      Nu va suparati, dar nu e treaba unui jurnalist sa sustina "politica externa a Romaniei". Despre reprosurile ca noi am fi sustinut statul, oricand, nu au fundament factual. Inca din primele zile ale pandemiei am avertizat asupra limitarii libertatilor, am facut investigatii. Si am continuat asa. Ca nu am sustinut teorica conspiratiei, da, aveti dreptate, nu sustinem acest lucru si nu o vom face niciodata. Asta publicam pe 15 martie: https://www.libertatea.ro/stiri/totul-despre-starea-de-urgenta-de-la-un-cercetator-roman-cu-studii-in-sua-2912984 Acestea sunt doar cateva exemple de investigatii: https://www.libertatea.ro/stiri/alexandru-sas-firma-sotiei-22-milioane-de-masti-china-pret-dublu-2948445 https://www.libertatea.ro/stiri/sotia-fostului-ofiter-sri-recunoaste-ca-a-adus-mastile-cu-158-lei-cu-tot-cu-transport-dar-spune-ca-a-avut-si-cercetare-de-piata-si-da-exemplul-emag-care-le-vinde-cu-3-lei-2949104

      Domnul Tolontan nu te face de râs mai tare decât te ai făcut deja, despre ce teoria conspirației vorbești? Despre toate acele lucruri care s au confirmat pas cu pas în toți anii care au trecut de după pandemie? Despre toate mizeriile astea pe care voi le ați susținut pentru că oficialitățile le au impus? Despre faptul că toți acei care au făcut mizeriile astea Von derLyar, Burla, Faucci acum sunt cercetați? despre ce teorii ale conspirației vorbești? Înțeleg că tu ești un jurnalist de investigație și muncești pentru asta, dar în momentul când afli adevărul scoate-l la suprafață în integralitatea lui, nu prezenta numai ce ți place ție

vlad.slavoiu   •   22.04.2023, 12:50

Până la urmă, de ce a murit colega voastră? Nu mă refer la accidentul - sau, mă rog, intenția (probabil “accidentul” aș zice eu, spre deosebire de colegii ei care pare că au luat “intenția” în brate cu aceeași încrâncenare cu care iau “boala”) - care a dus în mod imediat la moarte, ci la ce s-a întâmplat cu ea de când “și-a acceptat” “boala”. Eu mă gândesc că întrebarea asta e cu adevărat o întrebare de ziarist. Și-o va pune vreunul? Ca să nu ne omoare suspansul, vă răspund eu: nu și-o va pune. Viciul virtuții e mai comod decât adevăratele întrebări.

Mihaidarie8868   •   22.04.2023, 12:40

TOTUȘI AI GRIJĂ, CAZUL TINU ...DACĂ SE PRESUPUNE CĂ SE INERZICE APARIȚIA ZIARULUI ,,LIBERTATEA,, ???

Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.

Închide
  Close