Pe intervalul orar 19.45 – 23.30, principalele televiziuni de știri au avut următoarele ratinguri naționale: 

Digi24 – 406.000 telespectatori pe minut

România TV – 245.000 telespectatori pe minut

Realitatea Plus – 210.000 telespectatori pe minut

Antena 3 CNN – 188.000 telespectatori pe minut. 

Mai mult de jumătate din audiența programului „Dezbaterea președinților” (orele 19.45 – 23.30) de la Digi24 a fost formată din persoane cu studii superioare: 58%. Este un procentaj zdrobitor comparativ cu stațiile concurente, unde ponderea studiilor superioare a fost relativ redusă din audiența fiecărei stații: România TV (20%), Antena 3 CNN (23%) și Realitatea Plus (26,3%).

Persoanele cu studii medii au fost în proporție de 36,3% la acest program, față de 56,7% la programul concurent de la România TV. Studiile primare au avut o cotă de 5,5% din audiența dezbaterii de la Digi24.  

Confruntarea celor trei candidați de la Digi24 a fost urmărită mai mult de bărbați (53%). Ponderea publicului feminin, în intervalul orar amintit, a fost mai mare la programele difuzate de România TV (52,5%), Antena 3 CNN (50%) și Realitatea Plus (57%). Se constată că Realitatea Plus are o afinitate mai mare pentru femei, în timp ce Digi24 este urmărită cu precădere de bărbați. 

Raport al Congresului SUA: De ce armata rusă a înregistrat pierderi semnificative și n-a fost capabilă să câștige războiul din Ucraina ANALIZĂ
Recomandări
Raport al Congresului SUA: De ce armata rusă a înregistrat pierderi semnificative și n-a fost capabilă să câștige războiul din Ucraina ANALIZĂ

În funcție de vârstă, cei mai mulți telespectatori ai programului „Dezbaterea președinților” au avut vârste de peste 65 de ani: 37,7%. Adică, 37,7% din audiența emisiunii a fost formată din telespectatori de peste 65 de ani. Este un procentaj inferior celor de la stațiile concurente: România TV (69%), Realitatea Plus (49%) și Antena 3 CNN (55.6%).

Dezbaterea de la Digi24 a atras și publicul tânăr cu vârste între 25 și 34 de ani, acesta reprezentând 5,8% din audiența emisiunii. La concurență, ponderea acestui segment a fost de sub 3%. 

Notă explicativă: Măsurătorile audiențelor TV se referă la consumul pe telecomandă (televiziunea liniară) și nu i-au în considerare consumul pe internet. 

Publicul cu vârste în 18 și 25 de ani a fost inexistent pe telecomandă la toate televiziunile de știri, arată sondajul Kantar Media. 

Distribuția pe segmente de vârstă a fost echilibrată la „Dezbaterea președinților”: 

35 – 44 de ani: 17,3%

45 – 54 de ani: 19,7%

55 – 64 de ani: 17,8%.


Ați sesizat o eroare într-un articol din Libertatea? Ne puteți scrie pe adresa de email eroare@libertatea.ro

Google News Urmărește-ne pe Google News Abonați-vă la canalul Libertatea de WhatsApp pentru a fi la curent cu ultimele informații
Comentează

Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.