La un deceniu de când Renault a preluat uzinele de la Piteşti, francezii au dat de gustul succesului fulminant şi au cele mai mari vânzări de până acum. Programele foarte avantajoase din Germania şi Franţa şi preţul convenabil au fost factorii care au contribuit din plin la avântul Daciei.
Pentru a face faţă comenzilor, la uzine se lucrează în fiecare zi a săptămânii, 24 de ore, trei schimburi, şi astfel, în fiecare zi, ies pe poartă 1.364 de maşini, ceea ce înseamnă că în fiecare minut se fabrică o Dacie.
Dacă anul trecut angajaţii de la Mioveni au ieşit în stradă pentru că nu aveau de lucru, acum la Dacia volumul de muncă a crescut incredibil: unele cereri sunt onorate şi după şase luni de la comandă.
Dacia e o maşină populară pe străzile din Europa
Statisticile sunt uluitoare: în primele şapte luni ale lui 2009, vânzările au crescut cu nu mai puţin de 364%. Maşina autohtonă se bucură de succes în Germania, Franţa, Italia şi chiar Rusia. Ceea ce este important însă e faptul că maşina României a intrat în cursă alături de producători europeni de automobile şi a devenit o maşină din ce în ce mai populară pe străzile din străinătate.
Duminică, la ora 18:00, la emisiunea „România, te iubesc!” se va face o anchetă despre reuşita pe care brandul autohton Dacia a cunoscut-o, în ultima vreme, peste hotare.