De când Elon Musk a preluat controlul asupra companiei, în octombrie 2022, el a amenințat că va elimina bifa care confirma identitățile utilizatorilor precum oficiali guvernamentali, corporații, jurnaliști, celebrități și alți utilizatori cu audiențe mari.
„La 1 aprilie, vom începe să renunțăm la programul nostru moștenit (n.r. – de la fosta conducere) de verificare și să eliminăm bifele vechi”, a transmis compania.
On April 1st, we will begin winding down our legacy verified program and removing legacy verified checkmarks. To keep your blue checkmark on Twitter, individuals can sign up for Twitter Blue here: https://t.co/gzpCcwOpLp
— Twitter Verified (@verified) March 23, 2023
Organizations can sign up for https://t.co/RlN5BbuGA3…
„Pentru a păstra bifa albastră pe Twitter, persoanele se pot înscrie pe Twitter Blue”, mai precizează compania.
Twitter Blue este un serviciu tip abonament pe care Musk l-a relansat la sfârșitul anului trecut și costă 84 de dolari pe an sau 8 dolari pe lună. El a fost creat cu rolul de a oferi un flux de venituri pentru Twitter, unul necesar întrucât Twitter colectează în prezent aproape toate veniturile sale de la agenții de publicitate, iar nume mari au părăsit platforma de când a fost cumpărată de Musk.
Compania mai spune, de asemenea, că utilizatorii Twitter Blue vor vedea cu 50% mai puține reclame în cronologia lor și că postările lor vor avea prioritate printre răspunsuri, mențiuni și căutări.
Pentru companii și alte organizații, Twitter Blue costă 1.000 de dolari pe lună pentru contul principal și 50 dolari pe lună pentru fiecare cont suplimentar asociat.
Twitter Blue este disponibil și în România, iar abonamentul costă 37 de lei pe lună sau 390 de lei pe un an.