Nu mai e nici un dubiu ca am devenit „bettymaniaci”. Joia trecuta, peste 1.200.000 de romani au urmarit cu sufletul la gura episodul-eveniment in care protagonista din „Betty cea urata” a facut primul pas spre infrumusetare.
Conform sondajului realizat de SCOP-TNS, telenovela cu Ana Maria Orozco in rolul principal a transformat postul Acasa in lider de piata intre orele 20.00 – 20.50, cand aventurile eroinei au fost urmarite de 28,9 % din femeile din mediul urban. Acelasi sondaj releva faptul ca „Betty” prinde de minune la tinere, 34% din femeile intre 15 si 49 de ani neputandu-se dezlipi de televizor joi seara.
In plus, telenovela are priza la intelectuali, 22.3 % din cei cu studii superioare declarandu-se fascinati de urata Betty.

:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/172_cc2093a4ff661368840d774e01ac39ed.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/158_43e4f7cf268a46c614930b50ea81ff0a.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/253_e94d60e140be3481dfbfa1cf6e0b3274.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/190_28e137cdf108887d351be2cc3e1d9ef3.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/196_8e2321b0400c85c42bedd80fa065a62f.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/222_a07f582de0a7f67c25c64a095e0c60aa.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/179_fde5dd45fe7dff7e0b5d3b9b02455d3c.jpg)
:contrast(8):quality(75)/https://www.libertatea.ro/wp-content/uploads/feed/images/179_dda7e3ae96d77dccbd713a1f184961ac.jpg)
Loghează-te în contul tău pentru a adăuga comentarii și a te alătura dialogului.