Îţi prezentăm 4 moduri în care lenjeriile pentru hotel pot influenţa profitul unei afaceri.
- O lenjerie de bună calitate asigură confort
Atunci când cumperi lenjerii din materiale de calitate premium, avantajul este că vei oferi un plus de confort tuturor clienţilor tăi, ceea ce înseamnă că aceştia îşi vor dori să revină şi vor ţine minte că în hotelul tău au dormit cel mai bine. În plus, vor lăsa recenzii pozitive şi vor spune cât de bine s-au simţit şi cât de atent la detalii eşti, ceea ce vă atrage noi clienţi.
2. O lenjerie potrivită are dimensiunile corecte
Dimensiunile joacă un rol esenţial atunci când vine vorba despre confortul pe care o lenjerie de pat îl oferă. În sensul acesta se disting următoarele aspecte importante:
– Lenjeria de pat trebuie să acopere în totalitate patul şi în funcţie de cum ai gândit designul interior, să curgă în falduri pe marginea patului său să intre sub saltea;
– Lenjeria de pat trebuie să permită utilizatorului să se învelească, fără să fie necesare compromisuri.
Atunci când cumperi o lenjerie de pat care nu se potriveşte cu dimensiunea patului pentru care a fost cumpărată, vei lăsa cu siguranţă o impresie greşită oaspetelui tău, care se va vedea tot în recenzii.
3. Lenjeria trebuie să se integreze corect în designul camerei
Fiecare cameră de hotel respectă un tipar în ceea ce priveşte stilul de amenajare interior. Acest tipar trebuie să fie realizat şi cu ajutorul lenjeriei de pat. Într-o cameră de hotel, patul ocupă cel mai mult loc în interior şi cu siguranţă se va vedea dacă lenjeria este aleasă la întâmplare. Camerele de hotel trebuie să ofere confort, iar o încăpere în care sunt folosite culori fără legătură unele cu celelalte şi imprimeuri obositoare, mai multe stilul de amenajare şi numeroase detalii care nu au ce să caute înăuntru, camera va deveni foarte obositoare. De aceea, va trebui să alegi lenjerii de pat care să se potrivească foarte bine cu restul decorului interior, astfel încât să nu facă notă discordantă. Dacă vrei să te asiguri că nu trebuie să faci investiţii mari periodic, poţi alege mobila într-un mod cât mai neutru şi poţi da stilul camerei cu ajutorul patului şi al lenjeriei de pe pat.
4. Lenjeriile trebuie să fie curate
Acesta este un aspect important la care toţi clienţii tăi sunt atenţi. Degeaba alegi cele mai bune lenjerii de pat, eşti mereu atent la toate detaliile, cauţi lenjerii care se integrează perfect în spaţiu sau lenjerii unicat, dacă nu te asiguri că acestea sunt curate tot timpul. Dacă vrei ca lenjeriile să nu fie cele care îţi pun clienţii pe fugă, ţine cont de următoarele aspecte:
– Lenjeriile trebuie să nu fie şifonate;
– Lenjeriile trebuie să aibă culorile vii şi intacte;
– Lenjeriile de pat trebuie să fie moi şi fine;
– Nu trebuie să existe pete sau alte impurităţi pe lenjerii;
– Lenjeriile trebuie să fie aşezate perfect pe pat şi întinse bine.
Dacă o persoană ar putea să treacă peste faptul că lenjeria nu este întinsă perfect sau peste una, respectiv doua cute mici, petele şi impurităţile de pe lenjerie în mod garantat nu vor fi trecute cu vederea, la fel cum nu se va trece nici peste lenjeria ruptă.
Ţinând cont de toate aceste aspecte, dacă nu eşti atent la detalii atunci când îţi alegi lenjeriile vei descoperi rapid ca numărul de recenzii negative pe care hotelul tău le primeşte este foarte mare. Persoanele interesate de cazare în zona ta, citesc în mod normal recenziile şi sunt atente la toate detaliile şi problemele semnalate de alţi clienţi, pentru a determina care este cea mai bună opţiune de cazare, astfel încât să se asigure că se bucură de cele mai bune condiţii şi de confort.
Nu uita că pe lângă toate aceste lucruri și amenajarea unei camere de hotel este importantă!