- cererea de radiere;
- certificatul de înmatriculare;
- actul de identitate al solicitantului (original şi copie);
- plăcuţele cu numărul de înmatriculare;
- cartea de identitate a vehiculului (original şi copie);
- fişa de înmatriculare cu viza organului fiscal competent teritorial sau certificatul de atestare fiscală;
- certificat de radiere (3 exemplare);
- procură specială autentificată la notar, în cazul în care documentele se depun de o altă persoană decât titularul.
Alte situaţii
În funcţie de motivul pentru care se radiază autoturismul, dosarul trebuie să mai conţină:
- documentul care atestă dezmembrarea, casarea sau predarea către o unitate specializată în vederea dezmembrării – dacă automobilul a fost dezmembrat, casat sau predat unei unităţi specializate;
- declaraţie pe proprie răspundere a titularului înmatriculării sau a moştenitorilor legali ai acestuia, din care să reiasă că vehiculul nu mai circulă pe drumurile publice şi copia unui document care atestă deţinerea unui garaj, teren, curte, parcare, unde va fi depozitat vehiculul respectiv – dacă posesorul nu mai doreşte menţinerea vehiculului în circulaţie;
- documentul care atestă exportul vehiculului – în situaţia în care autoturismul va fi scos din ţară definitiv;
- documentul emis de Poliţie care atestă furtul (în ţară sau străinătate)- dacă motivul radierii e furtul.
Vehicule abandonate
Radierea se face şi din oficiu, în cazul vehiculelor abandonate ori fără stăpân, în termen de 30 de zile de la primirea unei dispoziţii emise de administraţia publică locală prin care maşina este declarată abandonată sau fără stăpân, potrivit art. 17 din Codul Rutier.