Telenovela, in care Ana Maria Orozco a detinut rolul principal si de care ne vom desparti saptamana viitoare, a atins cele mai inalte cote de audiente inregistrate vreodata de vreo telenovela pe postul de televiziune specializat pe asa ceva. Potrivit AGB Data Research, aproape jumatate de milion de telespectatori i-au jurat fidelitate telenovelei sud-americane, in ultimele trei luni.
157.000 de barbati si un numar dublu de femei (320.443) au comutat in fiecare seara, intre 1 octombrie si 10 ianuarie, de la 20.00, pe Acasa, pentru a urmari aventurile lui Armando si ale celebrei sale iubite, Betty.
Cele mai mari ecouri au fost trezite in randul femeilor cu varste intre 15 si 24 de ani (aproape 20% – 62.744 – din telespectatoarele telenovelei sunt incluse in aceasta categorie de varsta), urmate fiind de cele cu varste intre 35 si 44 de ani (17,6% – 56.931) si femeile intre 45 si 54 de ani (15,4% – 49.047). La polul celalalt s-au situat pensionarele de peste 65 de ani, din randul carora doar 8,7% au preferat telenovela, adica 27.981 de telespectatoare. In ceea ce priveste educatia, 255.000 din telespectatoarele indragostite de „Betty cea urata” au studii de baza sau medii, doar 27.981 avand studii universitare.
In privinta barbatilor, cea mai mare priza au avut-o cei cu varste intre 25 si 34 de ani (22,7%, adica 36.146 de persoane), urmati fiind de cei cu varste intre 35 si 44 de ani (17% – 28.102) si 55 si 64 de ani (16,3% – 25.602). Fanii lui Betty se regasesc printre cei cu studii putine: 46,1% din totalul barbatilor privitori avand studii medii si doar 8,5% studii superioare. Surpriza intervine la categoria activi/inactivi, unde numarul barbatilor cu un loc de munca acaparati de Betty e mai mare decat al somerilor (peste 74.000 comparativ cu peste 57.000 de oameni fara lucru), spre deosebire de doamne, unde raportul e invers (170.491 dintre telespectatoarele lui Betty sunt somere, fata de 112.783 care au un loc de munca).