Actualul ei iubit încearcă să-l convingă pe David Beckham să devină imaginea băuturii sale pe abză de Ginseng, iar Monica Gabor vrea să debuteze în modă și să-i facă o concurență acerbă nevestei fotbalistului.
Monica va avea popria linie vestimentară de lux, care se va numi „Lhamo”, care ar fi numele de familie al chinezului și cel pe care fosta doamnă Columbeanu îl folosește de când s-a cuplat cu Mr. Pink, scrie site-ul nefiltrat.ro.
„Va prezentăm un nou brand de haine de ultra-lux din Los Angeles, un oraș unic în lume, cu un stil de viață unic. În limba tibetană, „lhamo” înseamna „înger”, și cum arată și numele, Lhamo este de o eleganță neconvențională, un clasic modern. Ca brand, Lhamo este creativ, iar ca businsess este inovativ. Lhamo este pentru cei care își permit luxul unui stil de viață opulent”, se anunță deja într-un catalog de prezentare a viitoarei mărci.
Debutul în modă al ”fostei scorpii de la Izvorani” este susținut temeinic de iubitul acesteia, Mr Pink, acesta fiind dispus să investească 1.000.000 de dolari în aceasta afacere, conform aceleiași surse.
Mr. Pink mai are un proiect la fel de ambițios în America, băutura pe bază de gin-seng care poartă acest nume devenind la doar un an de la lansare, preferata vedetelor de la Hollywood dar si sponsor oficial al echipei de basseball Los Angeles Dodgers.