Petrecerea găzduită de leneșa mocăniță i-a purtat pe tineri până la Comlod, unde a staționat pentru puțin, ca apoi să se îndrepte molcom spre gara Teaca, de unde plecase. DJ-ii au mixat chiar în tren într-unul dintre vagoanele mocăniței, iar barul, care a conținut băuturi răcoritoare, alcool, gustări și cocktail-uri, a fost amenajat tot în tren.

mocanita-6532Icon photoVEZI GALERIA  FOTOPOZA 1 / 3

Pentru această călătorie inedită, petrecăreții au avut de scos din buzunare 25 de lei, banii ce vor fi folosiți pentru a cumpăra piese necesare reparării mocăniței. Experianța a fost însă una neprețuită, după spusele celor mai mulți dintre participanți, care au călătorit la un moment dat chiar cocoțați pe vagoanele trenulețului.

Ce să fie? Nu-i nimic, a trecut… mocănița!

Mocănița a pornit din gara Teaca la 15.30 și a avut nevoie de peste trei ore să ajungă la doi pași de castelul familiei nobiliare Teleki de la Comlod. Ea a găzduit  în jur de 80 de petrecăreți și a făcut față cu brio provocărilor de pe traseu. În pauzele de cocktail și admirat peisajele, trenulețul din anii `70 și-a tras sufletul, sub atenta supraveghere a mecanicului.

LECȚIA SCUMPIRII RCA. De la Sorin  Ovidiu Vântu, statul român n-a mai fost atât de sfidat cum o fac patronii Euroins, care l-au numit ”o haită”. Datoria statului e să ne apere de excesele celor puțini și extrem de puternici
Recomandări
LECȚIA SCUMPIRII RCA. De la Sorin Ovidiu Vântu, statul român n-a mai fost atât de sfidat cum o fac patronii Euroins, care l-au numit ”o haită”. Datoria statului e să ne apere de excesele celor puțini și extrem de puternici

Pe drum, petrecăreții au fost întâmpinați de turme de oi și chiar de o căprioară, speriată de muzica electronică ce răsuna din trenuleț. De departe cea mai spectaculoasă porțiune au fost cei cinci kilometri care traversează pădurea, în zona Ocnița, unde, în urmă cu câteva decenii chiar se regăsea o gară printre copaci.